Nais – Innowacyjny system do motywowania i nagradzania pracowników
W ostatnich latach rynek rozwiązań benefitowych w Polsce zyskał liczne grono odbiorców. Firmy coraz częściej zamiast podwyżek dają swoim pracownikom pakiety oryginalnych korzyści. Nowoczesne metody motywowania oferuje przedsiębiorcom program Nais.
2016-09-08, 13:23

Atrakcyjna oferta kluczem do satysfakcji pracownika

Dzisiaj pracownicy oczekują od firm już nie tylko atrakcyjnego wynagrodzenia za wykonywaną pracę, lecz także dodatkowych korzyści i wsparcia w zakresie opieki zdrowotnej, rozwoju pasji i kompetencji. Programy benefitowe zyskują coraz większą popularność i znajdują swoje miejsce w strategii firm, które dbają o swoich pracowników. Korzyści z wdrożenia systemów benefitowych są obopólne. Osoby zatrudnione czują się mocniej związane z firmą, a przedsiębiorstwa budują swój pozytywny wizerunek zaangażowanego i świadomego pracodawcy.

 

Efektywne zarządzanie budżetem

W związku z rosnącym zainteresowaniem programami benefitowymi, firmy świadczące tego rodzaju usługi muszą przygotowywać ofertę najwyższej jakości. Innowacyjne rozwiązania i ofertę dopasowaną do potrzeb każdego pracownika ma w swoim portfolio Nais. W programie pracodawca daje wolny wybór świadczenia zwiększając poziom satysfakcji zatrudnionych, a pracownicy mogą: skorzystać z usług klubu fitness, biletów do kina, zajęć dla rodzin z dziećmi. Amatorzy literatury odnajdą tu ofertę audiobooków i e-booków, a ci, którzy wolą zabezpieczyć swoje zdrowie za środki od firmy mogą skorzystać z abonamentów medycznych lub usług lokalnej prywatnej opieki medycznej. Dzięki Nais firma może w wygodny sposób nagradzać pracowników i przyznawać im jednorazowe  nagrody.

 

Program jest całkowicie bezpłatny dla firmy. Jego wdrożenie zajmuje zaledwie kilka minut. Może z niego korzystać nawet przedsiębiorstwo zatrudniające 4 osoby i nie ma tu znaczenia forma zatrudnienia: program obsługuje zarówno formy etatowe jak i zlecenia, umowy o dzieło i umowy B2B.

 

Nais w pigułce

Nais pozwala uwolnić pieniądze zamknięte w abonamentach. Pracodawca pozostaje właścicielem pieniędzy do momentu, w którym pracownik nie skorzysta rzeczywiście z usługi. W efekcie ten sam budżet pozwala nagrodzić większą grupę pracowników i w prosty sposób prowadzi do oszczędności finansowych w firmie. Dotyczy to środków obrotowych i tych zdefiniowanych w Zakładowych Funduszach Świadczeń Socjalnych. Nais pozwala w sposób zgodny z ustawą i regulaminami firmowymi dystrybuować te środki i raportować ich wykorzystanie.

 

Efektywniejsze wydawanie pieniędzy ma dzisiaj coraz większe znaczenie – benefity już nie są zastrzeżone dla wybranej grupy pracowników, stały się powszechnym elementem kontraktów o pracę i oczekują ich wszyscy, niezależnie od stanowisk jakie zajmują.

Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.