Grześki i Familijne na podium plebiscytu Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów 2017
Produkty Grupy Colian po raz kolejny zostały nagrodzone w konkursie Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów. Najnowsze propozycje marek Grześki i Familijne zdobyły brązowe medale w tegorocznej edycji plebiscytu. Prestiżowe wyróżnienia wręczono 19 stycznia w hotelu Bristol w Warszawie podczas uroczystej gali.
2017-01-26, 10:40

Szósta edycja ogólnopolskiego konkursu Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów wyłoniła najlepsze nowości sektora FMCG. Do rywalizacji o prestiżowy tytuł stanęły 272 nowe produkty w 54 kategoriach FMCG. Wśród laureatów znalazły się wyroby Grupy Colian, propozycje marek Grześki i Familijne. Linie produktowe Grześki Gofree i Familijne 2GO zdobyły brązowe medale w kategoriach: „wafle, batony” oraz „ciastka, wafle familijne”. Uroczysta gala wręczenia nagród odbyła się 19 stycznia w hotelu Bristol w Warszawie.

 

Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów to coroczny plebiscyt, wskazujący najlepsze produkty FMCG, które trafiły do sprzedaży w ciągu minionego roku. Laureaci wyłaniani są na podstawie badania konsumenckiego, przeprowadzanego przez instytut badawczy GFK Polonia. Konkurs organizowany jest przez Wydawnictwo Gospodarcze, wydawcę miesięczników branżowych Wiadomości Handlowe i Wiadomości Kosmetyczne.

 

Grześki to jedne z najpopularniejszych wafelków impulsowych w Polsce. Od ponad 20 lat zachwycają wyjątkowym połączeniem kruchego wafelka, delikatnego kremu oraz najwyższej jakości czekolady.

Familijne to najbardziej rodzinna marka wafli i ciastek w Polsce. Chrupiące wafle i pyszne ciastka w wielu wariantach smakowych sprzyjają czerpaniu radości z przebywania z najbliższymi, pomagają budować więzi i inspirują do wspólnej zabawy.

KONTAKT / AUTOR
Katarzyna Berlińska
Account Manager
Kolterman Media Communications
509922081
509922081
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015.  Dla dziennikarzy