Wafle Familijne 2GO okrzyknięte Przebojem FMCG 2017
Produkty Grupy Colian po raz kolejny zostały nagrodzone w konkursie branżowym Przeboje FMCG, wyłaniającym najlepsze produkty sektora FMCG. Prestiżowy tytuł uzyskała linia wafelków Familijne 2GO.
2017-05-31, 13:37

Magazyn Życie Handlowe po raz dziesiąty wyłonił największe hity sprzedażowe sektora FMCG. Wśród elitarnego grona nagrodzonych znalazła się najnowsza linia wafli marki Familijne. Prestiżowy tytuł przyznano waflom Familijne 2GO, które okazały się bezkonkurencyjne w kategorii „ciastka i wafle”. O ich wygranej zadecydowały głosy ekspertów branży FMCG oraz detalistów.

 

W jubileuszowej edycji plebiscytu Przeboje FMCG do rywalizacji o prestiżowy tytuł stanęło blisko 500 produktów w 51 kategoriach. Wręczenie prestiżowych statuetek oraz wyróżnień odbyło się w dniu 30 maja 2017 roku podczas uroczystej gali w warszawskiej Villi Foksal.

 

Przeboje FMCG to konkurs branżowy wyłaniający największe hity sprzedażowe rynku FMCG, którego organizatorem jest wydawca magazynu Życie Handlowe. O wyróżnieniu produktów decydują głosy profesjonalistów branży FMCG oraz detalistów (właścicieli i pracowników sklepów).  

 

Familijne to najbardziej rodzinna marka wafli i ciastek w Polsce. Jej produkty sprzyjają czerpaniu radości z przebywania z najbliższymi, pomagają budować więzi i inspirują do wspólnej zabawy. Chrupiące wafle i pyszne ciastka w wielu wariantach smakowych od lat cieszą się niesłabnącą popularnością.

KONTAKT / AUTOR
Katarzyna Jarosińska
Account Manager
Kolterman Media Communications
509922081
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.