Przepis na święta pełne emocji… w kampanii marki Delecta
Delecta, marka z portfolio spółki Bakalland, wystartowała ze swoją świąteczną kampanią reklamową. Jak co roku, komunikuje swoim konsumentom „przepis na niezapomniane święta”, wypełnione emocjami, dzięki którym wypieki zawsze się udają a ich przygotowanie staje się przyjemnością. Magiczną atmosferę Bożego Narodzenia podkreśla ekspozycja aromatycznych Pierniczków korzenny smak z limitowanej oferty Delecty na święta.
2017-12-04, 10:59

ełna emocji kampania ma charakter wizerunkowo-produktowy, ale w tym roku dodatkowo  marka zaprasza konsumentów do konkursu, w którym wystarczy tylko odrobina chęci, pomysł, i kilka chwil  na to, aby przygotować pyszny słodki deser, ozdobić go emocjonalnym pikiem… i podarować bliskiej osobie. To zupełnie wystarczy, aby wziąć udział w losowaniu niepowtarzalnych zestawów kawowych.

Komunikacja zostanie zrealizowana w wybranych stacjach telewizyjnych. Emisję spotów zaplanowano od 20 listopada do Wigilii w głównych stacjach ogólnopolskich: TVP2, Polsat, TVN oraz stacjach tematycznych TVP, Polsatu i TVN.

Kreacje na potrzeby kampanii przygotowała agencja MullenLowe Warsaw. Spot reklamowy wyprodukował Banana Split. Media zaplanował i zakupił Starcom. Za realizację konkursu na Delektujemy.pl odpowiada OpusB. Działania PR prowadzi Kolterman Media Communications.

Metryczka kampanii:

Termin: 20.11.2017 – 24.12.2017

Klient: Bakalland S.A. (www.delecta.pl)

Produkt: Pierniczki korzenny smak Delecta

Media: telewizja

Kreacja: MullenLowe Warsaw

Produkcja: Banana Split

Dom mediowy: Starcom

Konkurs realizuje: OpusB

PR: Kolterman Media Communications

KONTAKT / AUTOR
Agnieszka Rudek
Account Manager
Kolterman Media Communications
510 081 203
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.