Niech uniosą Cię marzenia – loteria marki Familijne
1 czerwca wystartowała loteria konsumencka „Niech uniosą Cię marzenia” marki Familijne. Na wielbicieli wafli i ciastek przewidziano nagrody finansowe. Ogólnopolska promocja uzyska intensywne wsparcie marketingowe.
2018-06-13, 10:59

 

Z początkiem czerwca ruszyła loteria „Niech uniosą Cię marzenia”, wspierająca produkty marki Familijne. Na jej zwycięzców czekają nagrody pieniężne na realizację najskrytszych marzeń. Raz na godzinę do wygrania jest 100 zł (od godz. 8:00 do godz. 22:00). Co miesiąc do zdobycia jest 50 000 zł – nagrody miesiąca będą losowane w dniach 03.07.2018 r. i 02.08.2018 r.

 

Promocją będą objęte wszystkie wafle i ciastka marki Familijne, także w opakowaniach bez naklejki promocyjnej. Aby wziąć udział w loterii, należy kupić produkty marki za minimum 5 zł brutto, zachować dowód zakupu, a następnie dokonać zgłoszenia za pośrednictwem SMS lub zarejestrować paragon poprzez stronę www.familijnemarzenia.pl.

 

Loteria „Niech uniosą Cię marzenia” potrwa do końca lipca br. i otrzyma silne wsparcie w radiu i prasie. Wsparciem w placówkach handlowych będą materiały POSM i dodatkowe ekspozycje.

KONTAKT / AUTOR
Katarzyna Jarosińska
Account Manager
Kolterman Media Communications
509922081
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.