Nowy wizerunek Śliwki Nałęczowskiej. Jeszcze bardziej stylowy i elegancki!
Śliwka Nałęczowska zyskała nowy wizerunek. Dzięki odświeżonej grafice opakowań, marka stała się jeszcze bardziej stylowa i elegancka. Wszystko za sprawą połączenia oryginalnego, oldschoolowego designu z nutką nowoczesności. Na sklepowych półkach Śliwka Nałęczowska w nowej odsłonie pojawi się jesienią.
2018-10-17, 12:15

Śliwka Nałęczowska to flagowy produkt marki Solidarność. Od kilkudziesięciu lat cieszy się niesłabnącą popularnością w kraju oraz poza jego granicami. Praliny cenione są za oryginalny smak i unikatową recepturę.

 

Inspirację dla nowego wizerunku marki stanowiło niezmienne od 40 lat opakowanie śliwki – torebka 350g, wyróżniające się charakterystycznymi kropkami, nawiązującymi do designu lat 60, kiedy Śliwka Nałęczowska powstała. Nowy design cechuje elegancki minimalizm połączony z tradycyjnym wzorem, a kolorystyka marki została utrzymana w rozpoznawalnej tonacji stylowego granatu, zestawionego z zielenią i bielą.

 

Praliny są dostępne w różnych gramaturach i opakowaniach, w prezentowych bombonierkach, gustownych kartonikach, szykownych sztabkach czy poręcznych torebkach. Śliwka Nałęczowska jest też oferowana w limitowanym kartoniku, kształtem nawiązującym do owocu śliwki oraz stylowej, owalnej puszce.

 

UWAGA! Do końca listopada br. potrwa wyjątkowa akcja dla fanów Śliwki Nałęczowskiej. Marka przygotowała loterię „Stylowe Śliwkobranie”. Do wygrania jest ponad 3000 designerskich nagród z kolekcji Śliwki Nałęczowskiej oraz samochód wart 50 tysięcy złotych. Za projekty nagród odpowiada zwyciężczyni konkursu Design by Śliwka Nałęczowska, a inspiracją do tego designu stanowiło właśnie nowe opakowanie Śliwki Nałęczowskiej!

 

KONTAKT / AUTOR
Agnieszka Rudek
Account Manager
Kolterman Media Communications
510 081 203
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.