Kolterman Media Communications
Witamy w biurze prasowym
Świąteczne słodycze od Goplany i Soldarności
W tym roku w świątecznej ofercie słodyczy polskich marek Goplana i Solidarność znalazły się zarówno specjalne edycje limitowane, jak i sprzedażowe hity. Biorąc pod uwagę, że słodycze (obok kosmetyków) należą do najczęściej wręczanych prezentów podczas Bożego Narodzenia, warto mieć je na uwadze.
Goplana
2020-11-19, 13:29
Goplana Premium – ekskluzywne praliny na święta
Pięknie zapakowane praliny doskonałej jakości to jeden z najchętniej kupowanych prezentów z okazji Bożego Narodzenia. W tym roku, po raz pierwszy w świątecznej ofercie Colian znalazła się linia Goplana Premium – limitowana edycja pralin w ekskluzywnych opakowaniach. Globalna marka czekoladowa, która z powodzeniem zdobywa rynki międzynarodowe, będzie dostępna w sprzedaży w Polsce tylko w okresie świątecznym.
Goplana
2020-11-04, 10:05
Goplana Break z silnym wsparciem reklamowym
 

Wystartowała wizerunkowa kampania komunikacyjna marki batoników impulsowych Goplana Break z portfolio spółki Colian. Działania zaplanowane do końca maja będą realizowane pod hasłem „Twoja chwila przyjemności” m.in. w Internecie, na nośnikach OOH oraz w prasie branżowej.
Goplana
2019-04-08, 14:18
Jeżyki w dużym formacie
Colian wprowadza na rynek edycję limitowaną ciastek Goplana Jeżyki w dużym opakowaniu. Dwa popularne warianty smakowe z oferty marki, Jeżyki Classic i Jeżyki Kokos, będą dostępne w większym formacie (186 g) od lutego br. do wyczerpania zapasów, w tradycyjnym i nowoczesnym kanale dystrybucji.
Goplana
2019-02-26, 12:53
Goplana Break – „Twoja chwila przyjemności!”
Colian rozbudowuje ofertę marki Goplana o linię kruchych wafelków w czekoladzie z lekkim kremem pod nazwą Goplana Break. Nowe batony impulsowe są dostępne w trzech smakach: Coffee Break, Hazelnut Break i Caramel Break. Linia Goplana Break doskonale wpisuje się w trend slow life, stanowi idealnie dopełnienie chwili relaksu tylko dla siebie.
Goplana
2019-02-06, 15:05
kmc.biuroprasowe.pl
Truskawka i karmel - dwie nowe tabliczki od Goplany
Goplana rozbudowuje portfolio czekolad o dwa nowe smaki. Do oferty marki trafiły tabliczki mlecznej czekolady z nadzieniami w ulubionych przez konsumentów smakach - truskawkowym i karmelowym. To konsekwentne dopełnienie asortymentu o najbardziej popularne w tym segmencie pozycje.
Goplana
2019-01-07, 13:56
Goplana Break partnerem spektaklu „Chcesz się bawić? Zadzwoń”
Marka Goplana nawiązała współpracę z Teatrem Fabryka Marzeń. Przez najbliższy rok będzie sponsorować sztukę „Chcesz się bawić? Zadzwoń”. To pierwsza inicjatywa marki w sferze kultury. Premierowy pokaz spektaklu odbył się 17 grudnia w Warszawie.
Goplana
2018-12-18, 12:19
Goplana Toffino z nowym wizerunkiem i kampanią
Jesienią Goplana Toffino przeszła metamorfozę wizerunkową. Nowe opakowania, nowe produkty w ofercie, a od 15 października silna kampania reklamowa – to kompleksowe działania, realizowane dla marki przez spółkę Colian.
Goplana
2018-10-15, 10:58
Nowy wizerunek i nowe smaki Goplana Toffino
Goplana rozbudowuje ofertę marki Toffino i inwestuje w jej wizerunek. Popularne mleczne cukierki toffi z nadzieniem zyskały nowy design opakowań i dwa zupełnie nowe smaki. Do Toffino Choco (z nadzieniem o smaku czekoladowym) we wrześniu dołączyły Toffino Creamy (z nadzieniem o smaku śmietankowym), a od października dostępne będą także Toffino Caramel macchiato (z nadzieniem o smaku kawowym).
Goplana
2018-10-01, 14:22
Goplana Jeżyki wraca na ekrany
We wrześniu rozpoczęła się silna kampania reklamowa Goplana Jeżyki, w której marka zaprasza do wszechświata zmysłowych, czekoladowych wrażeń.
Goplana
2018-09-06, 15:11
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.