Kolterman Media Communications
Witamy w biurze prasowym
Zając Grześki – słodka nowość na Wielkanoc!
Marka Grześki ponownie odpowiada na bieżące trendy oraz oczekiwania młodszej grupy odbiorców i wprowadza do swojej oferty nowość! Zając Grześki to kolejna propozycja, w której unikalny smak łączy się z zabawnym, nowoczesnym wizerunkiem, tym razem doskonale wpisującym się w motyw wielkanocnych świąt.
Grześki
2024-02-19, 13:14
Wystartowała loteria konsumencka „Grzeszki na wagę złota”
1 lutego br. ruszyła loteria konsumencka „Grzeszki na wagę złota” zorganizowana przez markę Grześki z portfolio firmy Colian. Na jej uczestników czeka gotówka oraz sztabki złota o łącznej wartości przekraczającej 200 000 zł. Działania będą intensywnie promowane w telewizji, Internecie, przez wybranych influencerów oraz w punktach sprzedaży.
Grześki
2024-02-01, 14:13
Telewizyjna kampania sponsorska Mikołaj Grześki
Do 24 grudnia br. przed wybranymi blokami programowymi, w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, potrwa kampania sponsorska wspierająca komunikacyjnie świąteczny produkt Colian – Mikołaj Grześki. To kolejny, po spocie reklamowym „Polskie słodycze na polskie święta”, element nawiązujący do oferty sezonowej firmy.
Grześki
2023-11-16, 10:30
Marka Grześki partnerem słuchowiska „Hejt nie jest OK”
Marka Grześki została partnerem startegicznym społecznego słuchowiska o języku przemocy „Hejt nie jest OK” autorstwa Ewy Abart. Antyhejtowy manifest audio, skierowany do rodziców oraz ich dzieci, to ważny głos w dyskusji o skali przemocy w szkołach. Celem twórców słuchowiska jest uwrażliwienie środowiska szkolnego na zjawisko i dostarczenie młodym ludziom narzędzi pozwalających na radzenie sobie z doświadczeniem bullyingu.
Grześki
2023-11-15, 16:30
Grześki wychodzą na miasto… w „grzesznej” kampanii outdoorowej
Latem marka Grześki stawia na silną kampanię outdoorową, realizowaną w ramach nowej platformy komunikacyjnej „Każdy ma swoje Grześki”. W czerwcu w wybranych miastach pojawiły się niestandardowe „grzeszne” murale. W Warszawie podczas pokazu multimedialnego marka odkryła grzeszki „twoich znajomych”. Już wkrótce Grześki będą towarzyszyć Polakom także w czasie podróży na wakacje.
Grześki
2021-06-28, 11:08
Wafle Grześki w lodowej odsłonie 
Wraz z nadejściem ciepłych dni przychodzi ochota na chłodzące smakołyki i zmrożone desery. Warto wtedy sięgnąć po lody inspirowane kultowymi wafelkami. Pyszne, intensywnie kakaowe Grześki na patyku i w rożku przywodzą smakiem swój popularny pierwowzór!
Grześki
2021-05-18, 15:54
Kolejny „Milion Grześków do wygrania” w loterii
Okrągły milion wafli Grześki jest do wygrania w loterii konsumenckiej marki, która startuje 1 maja i potrawa do końca czerwca br. Akcja oparta na mechanizmie instant win w ubiegłych latach cieszyła się ogromną popularnością wśród uczestników i przyniosła znaczące wzrosty sprzedaży. W tym roku promocja zostanie zrealizowana już po raz trzeci.
Grześki
2021-05-04, 15:00
Grześki z nową agencją w digitalu
Marka Grześki powierzyła kompleksową obsługę w kanałach digitalowych agencji 360˚ Brand Bridge. Współpraca obejmie działania w ramach nowej platformy komunikacyjnej „Każdy ma swoje Grześki” i potrwa co najmniej do końca bieżącego roku. Nowego partnera wybrano na drodze przetargu.
Grześki
2021-03-24, 12:01
Grześki i grzeszki… w szkole – druga odsłona kampanii „Każdy ma swoje Grześki”
Z końcem ubiegłego roku marka Grześki zaprezentowała nową platformę komunikacyjną pod hasłem „Każdy ma swoje Grześki”. 11 stycznia br. wystartowała druga odsłona kampanii, bazującej na humorystycznej grze słów grzeszki-Grześki. W nowym spocie reklamowym marka przygląda się naszym szkolnym grzeszkom…
Grześki
2021-01-11, 14:45
„Małe grzeszki” Polaków w liczbach – wyniki badania
Polacy bez wyrzutów sumienia przyznają się do popełniania „małych grzeszków”. Najczęściej podjadamy słodycze i oglądamy się na ulicy za piękną kobietą lub atrakcyjnym mężczyzną. Co więcej, zachowania te uważamy za najbardziej niewinne spośród małych, codziennych słabości, na które pozwalamy sobie od czasu do czasu.
Grześki
2020-11-27, 15:28
 „Każdy ma swoje grzesz… Grześki” – nowa platforma komunikacyjna marki
80% Polaków deklaruje, że ma swoje „małe grzeszki” – niewielkie przyjemności,  na które pozwala sobie od czasu do czasu*.  Drobne słabości – grzeszki są nieodłącznym elementem naszego życia, zupełnie jak Grześki, które w listopadzie wystartowały z nową platformą komunikacyjną. Pierwsza odsłona kampanii reklamowej pod hasłem „Każdy ma swoje Grześki” potrwa do 20 grudnia br. w telewizji i internecie.
Grześki
2020-11-16, 13:48
„Grześki świecą przykładem” w loterii z okazji powrotu do szkoły
Świecące buty i sznurówki, a w wielkim finale rowery z oświetleniem – oto nagrody w ogólnopolskiej loterii marki Grześki, która startuje 24 sierpnia br. Akcja, adresowana głównie do młodszych konsumentów, wspiera sprzedaż w kluczowym okresie „powrotu do szkoły”.
Grześki
2020-08-24, 15:25
Grześki latem nie pływają w czekoladzie!
W okresie wakacyjnym marka Grześki wzmacnia komunikację oferty wafli bez polewy, jako idealnej przekąski w upalne dni. W czerwcu w zasięgowych mediach realizowana będzie kampania reklamowa pod hasłem „Grześki latem nie pływają w czekoladzie”. Działania potrwają przez cały miesiąc m.in. w telewizji, internecie i w punktach sprzedaży.
Grześki
2020-06-01, 11:05
Lodowe Grześki – NOWOŚĆ lody Grześki w czekoladzie mlecznej na patyku
Colian rozszerza ofertę lodów impulsowych. Firma debiutuje z kolejnym smakiem kultowych wafelków Grześki w zmrożonej formie. Nowe Grześki w czekoladzie mlecznej na patyku są już dostępne w sklepowych zamrażarkach.
Grześki
2020-04-29, 08:40
kmc.biuroprasowe.pl
„Znajdź, wymień na nowego!” - Grześki ruszają z kampanią loterii konsumenckiej
4 lutego wystartowała kampania reklamowa loterii „Milion Grześków do wygrania”. Akcja promocyjna marki Grześki otrzyma silne wsparcie w mediach (TV, digital, social media) oraz w punktach sprzedaży. Działania zaplanowano do końca miesiąca.
Grześki
2019-02-04, 16:38
Rusza loteria „Milion Grześków do wygrania”
Od lutego do końca marca br. potrwa loteria „Milion Grześków do wygrania”. Każdy, kto w promocyjnym opakowaniu wafelków Grześki kakaowe w czekoladzie 36 g znajdzie hasło „Wygrałeś Grześki kakaowe 36 g”, otrzyma taki sam wafelek gratis. W puli produktów do rozdania znalazł się okrągły milion Grześków!
Grześki
2019-01-17, 13:22
Grześki wracają z kampanią „Tyci, ale dzielny!”
Marka Grześki wraca z kolejną odsłoną ogólnopolskiej kampanii reklamowej mini wafelków Grześki Tyci. Działania realizowane pod hasłem „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” potrwają od 7 stycznia do końca miesiąca na łamach telewizji.
Grześki
2019-01-08, 10:55
Grześki Tyci w kampanii reklamowej „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz”
Marka Grześki promuje Grześki Tyci – mini wafelki, którymi łatwo się dzielić. Z początkiem listopada ruszyła ogólnopolska kampania w głównych stacjach telewizyjnych oraz stacjach tematycznych. Działania pod hasłem „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” potrwają do końca miesiąca.
Grześki
2018-11-05, 11:46
Grześki & paczka Jazda do szkoły - odjazdowa promocja marki Grześki
W połowie sierpnia wystartowała ogólnopolska akcja promocyjna marki Grześki. Producent kultowych wafelków oferuje słodycze w atrakcyjnych cenach w związku ze zbliżającym się nowym rokiem szkolnym. Akcja Grześki & paczka Jazda do szkoły potrwa do połowy września.
Grześki
2018-08-20, 09:25
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.