Solidarność silnie wspiera loterię „Złotobranie”
Solidarność realizuje kampanię reklamową, która wspiera komunikacyjnie loterię konsumencką „Złotobranie”. Działania mediowe, zaplanowane do końca listopada br., obejmują telewizję, outdoor oraz kanały cyfrowe.
2019-10-16, 10:42

Zasady loterii „Złotobranie” są proste. Wystarczy kupić praliny marek Śliwka Nałęczowska lub Złota Wiśnia Solidarności, by zyskać szansę na wygranie gotówki, a w wielkim finale - złotego samochodu.

 

Akcja promocyjna, która potrwa do końca listopada, jest szeroko komunikowana w kampanii digitalowej, z wykorzystaniem szeregu formatów reklamowych. Działania są prowadzone również w wyszukiwarkach, mediach społecznościowych (na Facebooku, Instagramie, YouTube) oraz w serwisach VOD.

 

1 października wystartowała kampania outdoorowa komunikująca loterię na kilkuset nośnikach typu „citylight”  w największych miastach w Polsce, która potrwa do końca miesiąca.

 

Od początku października w telewizji z kolei można oglądać billboardy sponsorskie Śliwki Nałęczowskiej i Złotej Wiśni. Emisje zaplanowano w głównych stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych.

 

Solidarność wpiera loterię również w punktach sprzedaży, zarówno w kanale tradycyjnym, jak i nowoczesnym, gdzie zostały wyeksponowane dedykowane materiały POS oraz standy ekspozycyjne z produktami promocyjnymi. Dodatkowo w wybranych tytułach prasy branżowej zaplanowano w październiku emisje reklamowe.

 

Za organizację loterii „Złotobranie” odpowiada agencja First Line Polska Sp. z o.o.. Zakup mediów do kampanii telewizyjnej i outdoorowej powierzono Initiative Media Warszawa. Działania online zaplanowała Pure Play. Komunikację PR prowadzi Kolterman Media Communications.

 

KONTAKT / AUTOR
Agnieszka Rudek
Account Manager
Kolterman Media Communications
510 081 2013
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015.  Dla dziennikarzy