Ruszyła jesienna kampania reklamowa Śliwki Nałęczowskiej
Rozpoczęła się jesienna ofensywa reklamowa Śliwki Nałęczowskiej. Marka jest wspierana kampanią sponsoringową w telewizji, będzie promowana w przestrzeni miejskiej, w digitalu, a także w punktach sprzedaży. Działania potrwają do końca listopada.
2020-09-30, 14:52

21 września ruszyła wizerunkowo-produktowa kampania Śliwki Nałęczowskiej. Zabudżetowane działania ukazują ją jako markę, która - oferując autentyczną, niezmienną od pokoleń przyjemność smaku, powstałego z połączenia owocu polskiej śliwki i wykwintnej czekolady - łączy oraz inspiruje.

 

Od początku października, w ramach reklamy zewnętrznej, zaplanowano prezentację plakatów, które zwyciężyły w tegorocznej edycji Design by Śliwka Nałęczowska. Nagrodzone prace pojawią się na ponad 600 citylightach oraz na billboardach w największych polskich miastach. Będą także eksponowane jako część historii konkursu Design by Śliwka Nałęczowska, wyświetlanej na ekranach umieszczonych w wagonach pociągów i na peronach warszawskiego metra.

 

Billboardy sponsorskie są wyświetlane w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVN i kanałach tematycznych oraz w serwisach VOD. Śliwka Nałęczowska będzie wpierana również w digitalu, w tym aktywnościami w kanałach social media. Przewidziano także reklamy prasowe w mediach handlowych oraz działania public relations.

 

Kampania Śliwki Nałęczowskiej będzie realizowana do końca listopada br. Ponadto od października w placówkach handlu tradycyjnego i nowoczesnego będzie trwała jesienna marki i pralin Solidarności. W jej ramach będzie można dostać unikalny kubek z nadrukiem zaprojektowanym przez laureatkę I miejsca konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2018.

 

Za kreację kampanii outdoorowej i digitalowej odpowiadają laureaci konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2020. Za działania w mediach społecznościowych jest odpowiedzialna agencja They.pl. Media off-line zaplanował oraz zakupił dom mediowy Initiative. Działania PR prowadzi agencja Kolterman Media Communications.

www.sliwkanaleczowska.pl

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=DPY10bnwwkM  

KONTAKT / AUTOR
Katarzyna Jarosińska
Account Manager
Kolterman Media Communications
509922081
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015.  Dla dziennikarzy