Marka Jeżyki startuje z konkursem konsumenckim #MojaCOOLGirl
1 lutego rozpoczął się konkurs konsumencki #MojaCOOLGirl, przygotowany przez markę Jeżyki z portfolio firmy Colian. Łączna wartość nagród przekroczy 50 000 zł. Akcję wesprze kompleksowa kampania komunikacyjna obejmująca telewizję, VOD, digital, współpracę z influencerami oraz działania w punktach sprzedaży.
2024-02-01, 16:45

Od 1 lutego br. do 31 marca potrwa konkurs konsumencki #MojaCOOLGirl zorganizowany przez markę Jeżyki z okazji Walentynek i Dnia Kobiet. Żeby wziąć w nim udział, wystarczy kupić Jeżyki Coolki MILK lub Jeżyki Coolki DARK w promocyjnych kartonikach, zarejestrować kod z opakowania na stronie akcji www.mojacoolgirl.pl oraz stworzyć i przesłać kreatywne życzenia dla bliskiej osoby (np. mamy, przyjaciółki czy siostry).

Początek roku to dla nas niezwykle intensywny czas. Aktywacja konsumencka #MojaCOOLGirl wymagała nie tylko zaplanowania wsparcia komunikacyjnego w prasie, Internecie czy telewizji, ale także zaprojektowania nowej, nawiązującej do nadchodzących Walentynek i Dnia Kobiet szaty graficznej opakowań Jeżyki Coolki. Teraz obydwa produkty: Jeżyki Coolki MILK i Jeżyki Coolki DARK dostępne są z unikalną grafiką z motywem serc, stanowiąc idealny prezent dla bliskiej osoby - podkreśla Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian.

Kampania promująca konkurs obejmie platformy VOD, Internet, media społecznościowe, współpracę z influencerami, materiały w punktach sprzedaży oraz emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych spot reklamowy.

Producent: Colian Sp. z o.o.

Marka: Jeżyki

Produkt:

Jeżyki Coolki Milk 140,4 g – ok. 9,99 zł

Jeżyki Coolki Dark 140,4 g – ok. 9,99 zł

 

KONTAKT / AUTOR
Beata Kolterman
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.