Startuje „Wybitna Loteria” konsumencka marki Oranżada Hellena
3 czerwca br. rozpoczęła się „Wybitna Loteria” konsumencka zorganizowana przez markę Oranżada Hellena z portfolio firmy Colian. Uczestnicy zabawy mają szansę zdobyć atrakcyjne nagrody, w tym m.in. słuchawki, walizki, vouchery na wakacje, a w wielkim finale Fiata 500. Akcja będzie szeroko promowana w telewizji, Internecie oraz w punktach sprzedaży. W roli ambasadora marki ponownie możemy zobaczyć Kubę Wojewódzkiego.
2024-06-04, 17:15

„Wybitna Loteria” konsumencka, która rozpoczęła się 3 czerwca potrwa do końca miesiąca. Aby wziąć w niej udział wystarczy kupić dowolny format Oranżady Hellena i zarejestrować paragon na stronie www.wybitnaloteria.pl. Codziennie na zwycięzców czekają nagrody natychmiastowe – słuchawki i walizki, raz w tygodniu voucher na wakacje o wartości 10 000 zł, a w wielkim finale – czerwony Fiat 500. 

- „Wybitna Loteria” konsumencka Oranżady Hellena to kolejny, niezwykle ważny element kampanii „Do wybitnych świat należy”. Od marca br. w telewizji i na platformach VOD emitowany jest spot „WYBITNA BEZ CUKRU”. W maju ruszyliśmy z działaniami OOH – w wielu miastach Polski pojawiły się wielkoformatowe reklamy oraz animacje na nośnikach LED. Natomiast latem - w lipcu i w sierpniu, ze względu na wzmożony ruch turystyczny, wybraliśmy miejsca ekspozycji przy atrakcyjnych trasach wyjazdowych i autostradach. Ambasadorem marki od wielu lat jest Kuba Wojewódzki, który w charakterystyczny dla siebie sposób podkreśla osiągnięcia rodaków, w tym Oranżadę Hellena Zero Cukru – komentuje Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian.

Aktywacja będzie szeroko komunikowana w telewizji i mediach społecznościowych. W sklepach zaplanowano specjalne ekspozycje i dodatkowe materiały POS. Szczegóły i regulamin akcji dostępne są na stronie wybitnaloteria.pl.

Za całościową strategię marki odpowiada Magdalena Koszela - Marketing Manager w firmie Colian. Kreację oraz kompleksową organizację loterii przygotowuje SMOLAR AGENCJA PROMOCYJNO REKLAMOWA. Zakup mediów powierzono Initiative Poland. Realizacją spotu oraz działaniami promocyjnymi zajmuje się agencja LoveBrands Group. Doradztwo w obszarze public relations zapewnia Kolterman Media Communications.

KONTAKT / AUTOR
Beata Kolterman
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.