Startuje nowy etap kampanii „Jeż, które chcesz!”
Ruszyła kolejna odsłona kampanii „Jeż, które chcesz”, promującej pełną gamę 8 smaków najeżonych ciastek Jeżyki. Jednym z jej elementów jest konkurs konsumencki z atrakcyjnymi nagrodami, przygotowany wspólnie z portalem Food News Polska.
2024-06-04, 17:15

Marka Jeżyki nie zwalnia tempa. W kolejnym etapie kampanii pod hasłem „Jeż, które chcesz”, promuje osiem smaków ciastek Jeżyki w konkursie konsumenckim zorganizowanym z portalem Food News Polska. Aby wziąć udział w akcji, wystarczy pod postem konkursowym zamieszczonym na profilach @Jeżyki_pl oraz @foodnewspolska na Instagramie – odpowiedzieć na pytanie, który smak ciastek Jeżyki skradł Twoje serce i dlaczego? Najbardziej kreatywne komentarze zostaną nagrodzone zestawami wszystkich 8 smaków ciastek i zaprojektowanymi specjalnie dla marki puzzlami. Konkurs potrwa do 6 czerwca br.

 - Po dwóch aktywacjach w pierwszym i drugim kwartale bieżącego roku, marka Jeżyki ponownie zaprasza konsumentów do zabawy oraz poznania wszystkich smaków, najbardziej najeżonych bakaliami ciastek w Polsce. Tym razem działania obejmują konkurs konsumencki oraz współpracę z wybranymi mediami i popularnymi influencerami, np. Julią Żugaj, Gabrielą Orzechowską oraz Natalią Sisik - komentuje Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian.

Kampania w Internecie, mediach społecznościowych oraz za pomocą materiałów POS ustawionych w punktach sprzedaży. Regulamin konkursu dostępny jest na https://bit.ly/jezktorechcesz.

Marka: Jeżyki

Produkt: Ciastka Jeżyki, 140 g, Colian, sugerowana cena detaliczna ok. 5,99 zł

KONTAKT / AUTOR
Beata Kolterman
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.