„Niezrównane w smaku. Jedyne oryginalne” – ruszyła nowa kampania marki Jeżyki
Z początkiem kwietnia br. marka Jeżyki wystartowała z nową kampanią 360°, promującą jedyne w swoim rodzaju ciastka Jeżyki. Komunikacja obejmuje telewizję, działania digitalowe, VOD, nośniki DOOH, mural w Warszawie oraz aktywacje z influencerami. Wszystko pod hasłem: „Niezrównane w smaku. Jedyne oryginalne”.
2025-04-10, 16:31

Jeżyki wracają z mocnym komunikatem, który nie pozostawia wątpliwości: oryginał jest tylko jeden. Kampania „Niezrównane w smaku. Jedyne oryginalne” to ukłon w stronę uwielbianego klasyka, który od lat dostarcza przyjemności w swojej najbardziej rozpoznawalnej formie. 

Bohaterem akcji są Jeżyki Classic – kultowe ciastka, cieszące się niezmiennym zaufaniem konsumentów i zajmujące pozycję numer 1 w swojej kategorii. To coś więcej niż słodycz – to produkt, który zachwyca jakością składników, dopracowaną recepturą i unikalnym połączeniem smaków. Kruche, z aksamitnym karmelem, najeżone bakaliami i oblane gęstą czekoladą – oferują intensywne doznania smakowe i prawdziwą satysfakcję z każdego kęsa. Co istotne, Jeżyki wyróżniają się także charakterystycznym wyglądem – tak rozpoznawalnym, że trudno je pomylić z czymkolwiek innym.

Przygotowując działania, zależało nam na stworzeniu komunikacji, która w prosty i atrakcyjny sposób przypomni o unikalności naszej oferty – o tym, że nasze ciastko jest jedyne w swoim rodzaju. Z Jeżykami nie trzeba iść na kompromisy – to synonim maksimum przyjemności, różnorodności smaków, oryginalności i jakości składników, docenianych przez konsumentów od lat. Dlatego w nowej kampanii połączyliśmy tradycyjne formaty z niestandardowymi aktywacjami, zwiększającymi zaangażowanie i wnoszącymi świeżość do przekazu – podkreśla Joanna Kąkol, rzecznik prasowy Colian.

Kampania obejmuje różnorodne kanały dotarcia - od 10-sekundowego spotu emitowanego w największych stacjach telewizyjnych, przez działania w VOD i digitalu, po DOOH, mural w Warszawie oraz aktywacje z udziałem influencerów czy znanych marek. Całość utrzymana jest w spójnej, dynamicznej estetyce, która stawia smak, przyjemność i wyjątkowość na pierwszym planie.

Link do spotu na YouTubie: https://www.youtube.com/watch?v=CE2brmXLo2Y

Za kreację oraz kompleksową organizację kampanii odpowiada agencja CreativeHarder. Zakupem mediów tradycyjnych zajął się dom mediowy Initiative. Doradztwo w zakresie public relations zapewniła Kolterman Media Communications.

KONTAKT / AUTOR
Beata Kolterman
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2025.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.