Startuje nowa odsłona kampanii „Anatol. Klasyka poranka”
Już dziś, 8 sierpnia, wystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej kawy zbożowej Anatol. Działania obejmujące radio i Internet potrwają do końca września.
2016-08-08, 14:16

Celem aktywności realizowanych pod hasłem „Anatol. Klasyka poranka” jest wzmocnienie świadomości marki Anatol oraz dotarcie z produktem do młodszej grupy docelowej. Spoty i billboardy promują całą rodzinę kaw zbożowych Anatol, zarówno trzy warianty kawy rozpuszczalnej z funkcjonalnymi dodatkami: Harmonia (z błonnikiem), Koncentracja (z magnezem i witaminą B6) oraz Witalność (z witaminami C i E oraz cynkiem), jak i linię klasycznych kaw w saszetkach z nowością – Anatol 5 zbóż.

 

W ramach kampanii internetowej zaplanowano wyświetlenia billboardów w głównych portalach kobiecych, kulinarnych, parentingowych i z segmentu people. 15-sekundowe spoty pojawią się w serwisach Agory, Onetu, TVN-u i platformie YouTube. Spoty można zobaczyć przed i w trakcie emisji materiałów video.

 

Kampania radiowa obejmie aktywności w RMF FM i RMF Classic. W jej ramach przewidziano sponsoring konkursów antenowych i audycji Śniadanie Mistrzów.

 

Kreacje na potrzeby kampanii przygotowała agencja Brand Support. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Starcom.  

 

 

Metryczka kampanii:

Termin: 8.08.2016 – 30.09.2016

Hasło kampanii: Anatol. Klasyka poranka

Klient: Bakalland S.A. (www.delecta.pl)

Produkt: kawa zbożowa Anatol Delecta

Media: radio, Internet

Kreacja: Brand Support

Dom mediowy: Starcom

KONTAKT / AUTOR
Katarzyna Pińkowska
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015.  Dla dziennikarzy