Od poniedziałku, 5 września, marka Delecta będzie wspierała 12 amatorów-cukierników, którzy wezmą udział w debiutującym na antenie telewizyjnej Dwójki kulinarnym show Bake Off – Ale ciacho!. Produkty do pieczenia, desery i ciasta marki będą towarzyszyć uczestnikom na wszystkich etapach programu. W ramach rywalizacji, w każdym odcinku odbędzie się konkurencja popisowa „Wypiek od serca”, korespondująca z claimem marki „ot tak... prosto z serca”. W ramach działań przewidziano również billboardy sponsorskie emitowane przy premierach, powtórkach oraz zwiastunach programu w TVP2 i TVP Rozrywka. Ponadto Delecta będzie promowana w kilku odcinkach porannego magazynu telewizyjnej Dwójki „Pytanie na śniadanie”. Realizowane działania mają na celu umacnianie pozytywnego wizerunku marki w świadomości obecnych i potencjalnych konsumentów, prezentację jej portfolio, a także pozycjonowanie Delecty jako kulinarnego eksperta.
Bake Off – Ale ciacho! to program, w którym uczestnicy będą musieli wykazać się kulinarnym kunsztem, pomysłowością i kreatywnością. W każdym odcinku cukiernicy-amatorzy zmierzą się z trzema zadaniami. Nie zabraknie felietonów z ciekawostkami dotyczącymi sztuki kulinarnej oraz prezentacji różnych tricków cukierniczych.
Warsztat uczestników oceniać będzie profesjonalne jury: Krzysztof Ilnicki – właściciel cukierni Umam Patisserie, zdobywca tytułu „Najlepszy cukiernik w Polsce” oraz Małgorzata Molska – dziennikarka kulinarna, stylistka potraw do sesji zdjęciowych, scenarzystka programów kulinarnych.
Show poprowadzą: Anna Gacek – dziennikarka, prezenterka radiowa i blogerka oraz Paulina Mikuła – autorka vloga „Mówią na mieście”.
Jakie słodkości zachwycą jurorów i kto będzie ich autorem? Jakie wypieki uczestnicy stworzą razem z Delectą? Kto zostanie Królem Wypieków? Na te pytania widzowie poznają odpowiedź oglądając Bake Off – Ale ciacho!.
Start: 5 września
Emisja: 21.45, TVP2