Promocja marki Familijne - jeszcze więcej wafelków Familijne 2GO
Wystartowała promocja wafli Familijne 2GO. Przy zakupie dużej paczki konsument otrzyma wafel gratis, a wybierając pojedynczy wafelek dostanie aż 50% gratis. Promocja trwa do wyczerpania zapasów, komunikują ją stickery na opakowaniach.
2018-04-23, 09:56

Marka Familijne wspiera indywidualnie pakowane wafelki Familijne 2GO specjalną promocją w punktach sprzedaży. Teraz przy zakupie dużej paczki konsument otrzyma wafel gratis, tym samym wybierając wielopak, nabywa 4+1 gratis. Z kolei sięgając po pojedynczy wafelek 20 g, dostanie aż 50% gratis. Wafelki Familijne 2GO z gratisem będą dostępne do wyczerpania zapasów. Promocyjne opakowania wyróżniają się stickerami na opakowaniach.

 

Familijne 2GO to indywidualnie pakowane wafelki. Za ich wyśmienity smak odpowiadają kremy: aksamitnie czekoladowy oraz puszysty mleczny, które razem tworzą wyjątkowo zgraną i pyszną kompozycję. Familijne 2GO nie mają polewy czekoladowej, dzięki czemu nie brudzą rąk i się nie rozpuszczają. Stanowią idealną chrupiącą przekąskę na co dzień.

 

Producent: Colian Sp. z o.o.

Marka: Familijne

Produkty:            

Familijne 2GO +50% gratis - 30 g - ok. 0,89 zł

Familijne 2GO 4+1 gratis - 100 g - ok. 3,56 zł

KONTAKT / AUTOR
Katarzyna Jarosińska
Account Manager
Kolterman Media Communications
509922081
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.