„Znajdź, wymień na nowego!” - Grześki ruszają z kampanią loterii konsumenckiej
4 lutego wystartowała kampania reklamowa loterii „Milion Grześków do wygrania”. Akcja promocyjna marki Grześki otrzyma silne wsparcie w mediach (TV, digital, social media) oraz w punktach sprzedaży. Działania zaplanowano do końca miesiąca.
2019-02-04, 16:38

Loteria konsumencka „Milion Grześków do wygrania” wystartowała z początkiem lutego. Każdy konsument, który znajdzie w promocyjnym opakowaniu Grześków hasło „Wygrałeś Grześki kakaowe 36 g”, otrzyma taki sam wafelek gratis. W puli produktów do rozdania znalazł się okrągły milion Grześków. Loteria potrwa do końca marca.

 

Emisje spotów reklamowych komunikujących zasady loterii zaplanowano w stacjach: TVP1, TVP2, POLSAT, TVN oraz stacjach tematycznych. W Internecie akcja będzie wspierana na YouTube, platformach VOD, Facebooku i Instagramie. W punktach sprzedaży, w kanale tradycyjnym i  nowoczesnym, pojawią się dedykowane materiały POS i specjalne standy.

 

Kreacje na potrzeby kampanii przygotowała agencja Just, media zakupił Initiative.

Szczegóły loterii oraz jej regulamin od 1 lutego na stronie: www.grzeski.pl

Link do spotu na YouTube: https://youtu.be/hyHTTTtidiE

KONTAKT / AUTOR
Agnieszka Rudek
Account Manager
Kolterman Media Communications
510 081 2013
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015.  Dla dziennikarzy