Wafle Familijne partnerem teleturnieju „Koło Fortuny”
Marka Familijne została partnerem kultowego teleturnieju „Koło Fortuny”. Najbardziej rodzinne wafelki w Polsce będą obecne w 100 odcinkach popularnego formatu telewizyjnego, począwszy od 26 marca do końca czerwca br. Powyższe działania to kolejny element trwającej od stycznia kampanii reklamowej, realizowanej dla marki w telewizji i kanałach digital.
2019-03-28, 11:47

Wafle Familijne to lekka przekąska, idealna do rodzinnego chrupania podczas chwil relaksu, również przed telewizorem. Rozrywkowa formuła popularnego teleturnieju idealnie pasuje do pozycjonowania marki Familijne oraz profilu jej odbiorców.

W ramach współpracy z „Kołem Fortuny”, okazałe kosze wafli Familijnych będą wręczane zwycięzcom podczas każdego z odcinków, emitowanych na antenie TVP2 od marca do czerwca br. Ponadto, marka została sponsorem nagród rzeczowych w teleturnieju. Komunikacyjnie działania dopełnią emisje billboardów sponsorskich przed i po programie.

Współpraca partnerska z teleturniejem „Koło Fortuny” została zaplanowana i zrealizowana przy współpracy z agencją Aldentro.

KONTAKT / AUTOR
Agnieszka Rudek
Account Manager
Kolterman Media Communications
510 081 2013
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015.  Dla dziennikarzy