Wspólne chrupanie przed ekranem, podczas seansu filmowego czy maratonu z ulubionym serialem, to jedna z najczęstszych aktywności, jakie wybierają Polacy w zimowe wieczory. Oglądanie umilają lekkie przekąski, wśród których bardzo chętnie wybierane są wafle Familijne. Co trzeci konsument chrupie wafelki właśnie podczas oglądania TV.
Przy współpracy z serwisem Filmweb.pl marka Familijne stworzy ranking ulubionych filmów rodzinnych Polaków. W konkursie, który potrwa od 18 stycznia do końca lutego, użytkownicy serwisu będą mogli głosować na swoich filmowych faworytów i wygrywać atrakcyjne filmowe nagrody. Akcji będzie towarzyszyć kampania display na Filmweb.pl oraz w mediach społecznościowych, oparta na grze w skojarzenia. Regulamin konkursu jest dostępny na www.familijne.pl.
W ramach akcji „Familijne Wieczory Filmowe” zaplanowano sponsoring największych pasm filmowych w Polsacie i TVN-ie oraz emisje w Telewizji Polskiej. Komunikacja w telewizji, na platformach VOD i YouTubie potrwa do końca marca. Uzupełnieniem działań będzie aktywność w mediach społecznościowych, w ramach której ulubione wafelki Polaków zamienią się w równie uwielbianych bohaterów filmów czy seriali.
Podczas kampanii „Familijne Wieczory Filmowe”, w sprzedaży będzie dostępna specjalna oferta Wafli Familijnych w dużej paczce 450 g. Dwa najpopularniejsze smaki - śmietankowy i czekoladowy w formacie XXL to jeszcze więcej chrupania na wieczory filmowe dla całej rodziny. W punktach sprzedaży pojawią się dodatkowe ekspozycje i POS.
Kreacje na potrzeby kampanii przygotowała agencja Gong. Media zakupił Initiative. Działa PR realizuje Kolterman Media Communications.
Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=GTQaXYdJbkQ