Kolterman Media Communications
Witamy w biurze prasowym
Oranżada Hellena zaprasza na pierwszą immersyjną kampanię w historii polskiego marketingu!
Oranżada Hellena wprowadza nową jakość na polskim rynku marketingowym, organizując pierwszą immersyjną kampanię w historii. Wystawa Hellendż: Cudze chwalicie, a siebie...? odbędzie się w dniach 14-16 lutego br. w warszawskim Melt Museum i zaoferuje odwiedzającym niezwykłe doświadczenia wizualne oraz interaktywne instalacje. Wydarzenie będzie bezpłatne i otwarte dla wszystkich.
Hellena
2025-02-12, 12:14
Oranżada Hellena Party ogłasza konkurs i zaprasza do wspólnego świętowania!
Czy pamiętacie te wyjątkowe chwile z dzieciństwa, które wywoływały szybsze bicie serca i szeroki uśmiech na twarzy? Marka Oranżada Hellena Party pragnie nam o nich przypomnieć w konkursie prowadzonym pod hasłem „Jest Party? Jest Konkurs!”. Na zwycięzców czekają fantastyczne nagrody, w tym dwa bony na wakacje, każdy o wartości 10 000 zł oraz vouchery do Suntago i Energylandii. Akcja potrwa do końca stycznia 2025 r.
Hellena
2024-12-03, 10:20
Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!”
Z końcem listopada Oranżada Hellena Party rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Jest okazja? Jest Party!”, w ramach której marka zachęca konsumentów do celebrowania nawet najmniejszych, nieoczywistych momentów w życiu. Komunikacja obejmuje m.in. współpracę z influencerami, działania w przestrzeni digitalowej oraz konkurs dla fanów tej wybitnej marki.
Hellena
2024-12-03, 10:20
„Jest okazja? Jest Party!” – nowa aktywacja Oranżady Hellena Party
Oranżada Hellena Party zachęca do wspólnego celebrowania magicznych chwil i zaprasza konsumentów do udziału konkursie. Na uczestników czekają atrakcyjne nagrody, w tym dwa bony na wakacje o wartości 10 000 zł każdy, a także 20 voucherów do Suntago i 20 do Energylandii. Akcja jest częścią kampanii „Jest okazja? Jest Party!”, która wystartowała pod koniec listopada i zakończy się na przełomie stycznia 2025 roku.
Hellena
2024-12-03, 10:15
Świąteczna Oranżadowa Lokomotywa przemierza Polskę i Europę z przesłaniem „ŚWIĘTA RAZEM SĄ WYBITNE”
Na perony polskich miast wjechała wyjątkowa Oranżadowa Lokomotywa, która natychmiast podbiła serca miłośników kolei i świątecznych atrakcji! Od 15 listopada pociąg w barwach Oranżady Hellena kursuje po Polsce i Europie, łącząc m.in. Warszawę z Berlinem, Gdynią i Wiedniem. Nietuzinkowa inicjatywa zaprasza do zanurzenia się w bożonarodzeniowej atmosferze, wzbogaconej o elementy nostalgii i radości, które są na stałe wpisane w charakter wybitnej marki z portfolio Colian.
Hellena
2024-11-20, 12:03
Oranżada Hellena sponsorem XV edycji The Voice of Poland!
W Oranżada Hellena, marka należąca do polskiego producenta Colian, jesienią pojawi się na szklanym ekranie w jednym z najbardziej popularnych talent show w kraju – The Voice of Poland. Pierwszy odcinek zostanie wyemitowany 7 września na antenie TVP2 o godzinie 20:05. To kolejny, po Sopot Festiwal Top of the Top, muzyczny projekt zaplanowany w działaniach marketingowych Oranżady Hellena na ten rok.
Hellena
2024-09-06, 23:35
Oranżada Hellena partnerem Sopot Festiwal Top of the Top!
Muzyczną ucztę sopockiego festiwalu uświetni w tym roku kultowa, wybitna i jedyna w swoim rodzaju Oranżada Hellena. Bilbordy sponsorskie, zapowiadające Sopot Festiwal Top of the Top pojawią się na antenie TVN aż 144 razy, a całe widowisko będzie wspierane mocnym brandingiem z charakterystycznym kapslem w roli głównej. Oranżada Hellena pojawi się na backstage’u, w przestrzeni zielonej, a także na kamerze KISS CAM.
Hellena
2024-08-14, 13:35
Wybitnie inny mural #hellendż: nowa atrakcja turystyczna na mapie stolicy
Murale, czyli wielkoformatowe grafiki malowane bezpośrednio na ścianach budynków, stały się integralnym elementem architektonicznego krajobrazu wielu polskich miast. Warszawa nie stanowi tu wyjątku. W czerwcu br. na Nowym Mieście, przy ul. Bonifraterskiej 6, pojawiło się nowe dzieło stworzone przez markę Oranżada Hellena. Jest niezwykłe, ponieważ motywuje do odwagi i wyróżniania się w tłumie. Nie tylko jego wielki format i przekaz przyciągają uwagę, ale również sposób wykonania. Dzięki zastosowaniu farb fluorescencyjnych zmienia się wraz z natężeniem światła, odsłaniając swoje ukryte przesłanie.
Hellena
2024-07-17, 14:20
„Chwalcie siebie!” przekonuje Oranżada Hellena i realizuje niezwykły mural w Warszawie
Oranżada Hellena wystartowała z nową odsłoną kampanii #hellendż, realizowaną w tym roku pod hasłem „Chwalcie siebie!”. W ramach akcji, na Nowym Mieście w Warszawie, pojawił się oryginalny mural, który dzięki zastosowaniu farby fluo, zmienia swój przekaz w ciągu dnia. W działania komunikacyjne zaangażowali się Marcin Prokop, Kwolczi oraz wieloletni ambasador marki – Kuba Wojewódzki.
Hellena
2024-07-03, 14:50
Startuje konkurs Oranżady Hellena Strzelająca na platformie Roblox
Od 17 czerwca na platformie Roblox, na miłośników gier komputerowych oraz Oranżady Hellena Strzelająca, czeka niespodzianka - konkurs z atrakcyjnymi nagrodami. Akcja ma na celu promocję uniwersum marki „Szalona Kraina Oranżady Hellena”, która swoją premierę miała 7 czerwca br. Powyższe działania są kolejnym etapem trwającej od połowy kwietnia kampanii prowadzonej pod hasłem „Eksplozja pomysłów” z udziałem nowego brand hero marki o imieniu POPI.
Hellena
2024-06-18, 11:30
Startuje „Wybitna Loteria” konsumencka marki Oranżada Hellena
3 czerwca br. rozpoczęła się „Wybitna Loteria” konsumencka zorganizowana przez markę Oranżada Hellena z portfolio firmy Colian. Uczestnicy zabawy mają szansę zdobyć atrakcyjne nagrody, w tym m.in. słuchawki, walizki, vouchery na wakacje, a w wielkim finale Fiata 500. Akcja będzie szeroko promowana w telewizji, Internecie oraz w punktach sprzedaży. W roli ambasadora marki ponownie możemy zobaczyć Kubę Wojewódzkiego.
Hellena
2024-06-04, 17:15
Rytm Ulicy New Generation pod patronatem Oranżady Hellena - rusza nowa odsłona kultowego wydarzenia tanecznego
Street dance jako styl tańca cieszy się ogromną popularnością na całym świecie. Rytm ulicy to konkurs taneczny, dedykowany wszystkim wiernym fanom tańca ulicznego. Sponsorem tytularnym tegorocznego wydarzenia została Oranżada Hellena, która nie bez powodu kojarzy się Polakom z dobrą zabawą i tańcem. To właśnie marka Oranżada Hellena będzie przez całą imprezę dbała o świetne nastroje i orzeźwienie uczestników.
Hellena
2024-03-21, 16:30
Oranżada Hellena oficjalnym sponsorem programu „Love Island. Wyspa miłości”
Oranżada Hellena wchodząca w skład portfolio firmy Colian, została oficjalnym sponsorem 9. edycji interaktywnego reality show randkowego – „Love Island. Wyspa Miłości”. Oprócz wyraźnego brandingu w postaci scenografii i specjalnych zadań dla uczestników, przygotowano także unikalny konkurs z atrakcyjnymi nagrodami dla użytkowników aplikacji mobilnej Love Island. Premiera programu odbyła się 4 marca br. na antenie telewizyjnej Czwórki.
Hellena
2024-03-20, 10:25
Nowość od marki Hellena – Oranżada Hellena Party o smaku waty cukrowej dla najmłodszych!
W grudniu br. do oferty marki Hellena dołączy nowa odsłona kultowego napoju dla najmłodszych konsumentów - Oranżada Hellena Party o smaku waty cukrowej. Z 20 proc. zawartością soku z owoców i mnóstwem musujących bąbelków będzie idealnym uzupełnieniem wszelkich dziecięcych imprez i spotkań.
Hellena
2023-11-24, 11:15
Oranżada Hellena o smaku piernikowo-korzennym – oryginalna propozycja marki na zimę
Oranżada Hellena od lat jest ulubionym gazowanym napojem Polaków. Na ich stołach gości o każdej porze roku, chętnie sięgają po nią także w czasie zimy i Bożego Narodzenia. W tym roku producent zadbał, aby zyskała charakterystyczny dla tego okresu akcent – piernikowo-korzenny smak i aromat.
Hellena
2023-11-20, 16:00
Gwiazda każdej imprezy – Oranżada Hellena Party!
Marka Oranżada Hellena na sylwestra i karnawał ma dla swoich najmłodszych fanów autentycznie najlepszą propozycję – wystrzałową Oranżadę Hellena Party o niepowtarzalnym landrynkowym smaku w szklanej butelce 0,75 l i udoskonalonej recepturze.
Hellena
2021-12-23, 09:59
Imprezowy konkurs: #Letnie Party! z Oranżadą Hellena Party
Oranżada Hellena organizuje #Letnie Party! z gwiazdą każdej imprezy w roli głównej. Osoby biorące udział w konkursie marki mogą liczyć na doborowe towarzystwo Oranżady Hellena Party, a także na oranżadowe nagrody i wyjątkowe spotkanie z Viki Gabor. Akcja na Instagramie będzie realizowana w czerwcu br.
Hellena
2021-05-24, 13:42
Viki Gabor i Roxie Węgiel w kolejnej kampanii Oranżady Hellena Party
Oranżada Hellena wystartowała z nową odsłoną kampanii reklamującej Oranżadę Hellena Party. Gwiazdę każdej imprezy promują młode artystki: Viki Gabor i Roxie Węgiel. Działania w TV i Internecie będą realizowane od maja do czerwca włącznie. Zaplanowano też wsparcie produktu w punktach sprzedaży.
Hellena
2021-05-12, 14:54
Kampania! Wybitna Oranżada Hellena Zero Cukru wśród wybitnych osiągnięć Polaków
Oranżada Hellena wystartowała z kampanią promującą polskość, rodaków, ich wielkie sukcesy oraz spektakularne osiągnięcia. W kampanii pt. Cudze chwalicie, swego nie znacie podkreśla wybitność Polaków, w tym Oranżady Hellena Zero Cukru. Aktywności w telewizji potrwają do końca czerwca, a w punktach sprzedaży i digitalu zagoszczą już na zawsze.
Hellena
2021-04-13, 14:41
Oranżada Hellena z nową kampanią świąteczną – zabiera na biegun oranżadowy i zaprasza na Pierwszą Gwiazdkę
Zbliża się Boże Narodzenie, więc Oranżada Hellena kolejny raz zabiera konsumentów w podróż na biegun oranżadowy i zaprasza na wspólną Pierwszą Gwiazdkę. 16 listopada marka startuje z działaniami wizerunkowo-sprzedażowymi autentycznie najlepszego polskiego napoju na Święta.
Hellena
2020-11-20, 14:45
Gwiazdy w najnowszej kampanii Oranżady Hellena: Viki Gabor, Roxie Węgiel i… Oranżada Hellena Party
Artystki młodego pokolenia Viki Gabor i Roxie Węgiel reklamują autentycznie najlepszą Oranżadę Hellena Party. Musująca nowość to gwiazda każdej imprezy, co udowadnia szeroko zakrojona kampania marki. Działania w telewizji, Internecie i punktach sprzedaży będą realizowane od 16 listopada aż do końca karnawału.
Hellena
2020-11-18, 14:36
Nowość! Gwiazda każdej imprezy - Oranżada Hellena Party
Oranżada Hellena wprowadza kolejną wystrzałową propozycję dla dzieci. Do oferty marki dołączyła nowa odsłona kultowego napoju – bezalkoholowy szampan Oranżada Hellena Party. Produkt jest dostępny w tradycyjnym i nowoczesnym kanale dystrybucji.
Hellena
2020-11-09, 15:05
Nowość! „Pyszna frajda!” - jedyna na rynku Oranżada Hellena Pouch ze słomką
Oranżada Hellena zaprasza w sentymentalną podróż w nowoczesnym wydaniu. Marka postawiła na kultową formę opakowania – torebkę ze słomką, skrywającą niegazowaną odsłonę swojego sztandarowego produktu. Oranżada Hellena Pouch ze słomką, którą idealnie opisuje hasło „Pyszna frajda!”, jest już dostępna w sprzedaży.
Hellena
2020-10-13, 13:01
Owocowe szaleństwo – kuszące smakiem koktajle z napojami owocowymi Hellena
Gdy dni powoli robią się coraz krótsze, a za oknem roztacza się jesienna aura, warto sięgnąć po orzeźwienie, które zapewnią… koktajle. Dorodne polskie owoce, pełne smaku napoje niega-zowane Hellena oraz odpowiednie dodatki sprawią, że stawianie czoła chandrze będzie wyjąt-kowo proste, a do tego mega pyszne i soczyste!
Hellena
2020-10-05, 11:57
12
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2025.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.