Nowa odsłona #Hellendżu! Muzyczne wyzwanie z udziałem topowych twórców
Oranżada Hellena wraca z letnią kampanią, która w naturalny sposób łączy świat muzyki, szczerość przekazu i siłę pozytywnych emocji. Najnowszy etap #Hellendżu zachęca młodych do… chwalenia samych siebie - ale w wyjątkowy sposób!
2025-07-29, 12:14

W te wakacje wystartowała kolejna edycja działań, w których marka Oranżada Hellena ponownie przeplata energię młodego pokolenia z ważnym przesłaniem. Towarzyszące inicjatywie hasło „Cudze chwalicie, a siebie?” - obecne w komunikacji od samego początku – tym razem nabiera rytmu i brzmienia. Do współpracy zaproszono znanych twórców z TikToka i Instagrama, m.in. Julię Żugaj, Magdę Beredę, Mr. Polskę, Dominika Dudka, Maję Krzyżewską oraz Kubę Szmajkowskiego, którzy łącznie docierają do ponad 7 milionów obserwatorów. W kampanii artyści dzielą się w swoich mediach społecznościowych osiągnięciami, z których są naprawdę dumni - inspirując fanów do publikowania własnych sukcesów w ramach #hellendż.

Muzyka to dla współczesnych odbiorców jeden z najważniejszych sposobów wyrażania emocji i budowania tożsamości. Właśnie dlatego postawiliśmy na osoby, które potrafią mówić ich językiem oraz zachęcać do odkrywania własnej wartości, a także doceniania i celebrowania osiągnięć - komentuje Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian.

Akcję dodatkowo wspierają konkursy z nagrodami, w których do wygrania są bluzy #Hellendż oraz zestawy kultowej Oranżady Hellena.

Głosu pokolenia

Nowa odsłona kampanii wzmacnia wizerunek marki jako bliskiej młodym i wrażliwej na ważne tematy społeczne. Dzięki mocnemu przekazowi i współpracy z rozpoznawalnymi twórcami działania przyciągają uwagę, inspirują do kreatywności i budują silne relacje z odbiorcami.

Za realizację projektu odpowiadają: Magdalena Koszela - Marketing Manager i Aleksandra Prusiewicz - Junior Brand Manager w firmie Colian oraz agencja LoveBrands Group. Obsługę public relations zapewnia Kolterman Media Communications.

KONTAKT / AUTOR
Beata Kolterman
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2025.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.