Kolterman Media Communications
Witamy w biurze prasowym
Ruszyła trzecia edycja konkursu #MojaCOOLGirl marki Jeżyki!
Wraz z początkiem lutego rozpoczęła się trzecia edycja konkursu konsumenckiego #MojaCoolGirl, organizowanego przez markę Jeżyki Coolki z portfolio firmy Colian. Akcja, nawiązująca do Walentynek i Dnia Kobiet, zachęca konsumentów do wyrażania wdzięczności wobec bliskich osób w kreatywny sposób. W tym roku na zwycięzców czekają trzy nagrody główne po 10 000 zł oraz 40 podwójnych słodkich przesyłek dla dwojga.
Colian
2025-02-05, 15:00
Wystartowała szósta edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2025!
31 stycznia br. ruszyła szósta edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem młodych artystów jest zaprojektowanie autorskiej grafiki na świąteczne opakowanie Śliwki Nałęczowskiej. Łączna pula nagród wynosi ponad 46 000 zł. Produkty z zwycięskimi projektami trafią do ogólnopolskiej sprzedaży jeszcze pod koniec tego roku jako część sezonowej linii Art Collection. Zgłoszenia można przesyłać do 18 marca br.
Colian
2025-02-05, 14:55
Ruszają „Familijne Wtorki Filmowe”!
1 lutego br. wystartowały „Familijne Wtorki Filmowe” – kolejna odsłona uwielbianej akcji marki Familijne, należącej do portfolio firmy Colian. Tym razem miłośnicy dużego ekranu i chrupiących wafelków mogą skorzystać z wyjątkowych zniżek na bilety do wszystkich sieci kin w całej Polsce oraz wybranych kin niezależnych. Kampania promocyjna obejmuje m.in. działania w telewizji, radiu, digitalu, mediach społecznościowych oraz punktach sprzedaży.
Colian
2025-02-05, 14:40
Śliwka Nałęczowska w nowej odsłonie ART COLLECTION 2025
Z początkiem 2025 roku Śliwka Nałęczowska ponownie zaskakuje miłośników pralin swoją limitowaną serią opakowań ART COLLECTION. Tym razem kolekcja prezentuje pięć wyróżnionych projektów nagrodzonych w jubileuszowej edycji konkursu „Design by Śliwka Nałęczowska 2024”. Grafiki, które zachwyciły jury, zdobią zarówno eleganckie bombonierki o gramaturze 300 g, jak i kartoniki w kształcie sztabek o wadze 190 g, podkreślając ty samym artystyczny wymiar marki.
Colian
2025-01-23, 11:00
Otwarcie sklepu firmowego Jutrzenki w Bydgoszczy
Już w najbliższy wtorek, 26 listopada o godzinie 10:00, przy ul. Garbary 5 w Bydgoszczy zostanie uroczyście otwarty pierwszy w mieście sklep firmowy pod szyldem Jutrzenki. To wyjątkowe miejsce łączy nowoczesny design z bogatym dziedzictwem marki, tworząc przestrzeń, w której każdy miłośnik słodyczy znajdzie coś dla siebie.
Colian
2024-11-25, 14:35
10 000 posiłków dla jeży dzięki kampanii marki Jeżyki!
Ponad 40 000 kliknięć w ikonki jeży oraz 10 000 pełnowartościowych posiłków przekazanych na rzecz kolczastych podopiecznych – to efekt jesiennej kampanii „Wszystkie Jeże nasze są!” zrealizowanej przez markę Jeżyki.
Colian
2024-11-13, 13:00
Polskie słodycze na polskie święta – Boże Narodzenie z ofertą Colian
Jak co roku, firma Colian dzieli się tym, co ma najlepsze, by uświetnić celebrację najpiękniejszych, świątecznych dni pysznymi słodyczami. Figurki i Pastylki od Goplany, Mikołaj Grześki, Śliwka Nałęczowska z cynamonem i Jeżyki z nutą korzenną to produkty, które umilą zarówno czas przygotowań, jak i radosne chwile w gronie najbliższych.
Colian
2024-11-07, 11:30
Jesień ze Śliwką Nałęczowską
Wystartowała jesienna edycja kampanii marki Śliwka Nałęczowska, należącej do portfolio firmy Colian. W ramach strategii przewidziano emisję spotu wizerunkowego w największych sieciach kin oraz 12-tygodniową kampanię w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Działania zostaną dodatkowo wsparte intensywnymi aktywnościami w digitalu i mediach społecznościowych.
Colian
2024-10-11, 09:35
Jubileuszowa gala z okazji 15-lecia Colian Logistic
W piątek, 27 września 2024 r., w hotelu Warszawianka w Serocku, odbyła się uroczysta gala z okazji 15-lecia działalności spółki Colian Logistic. W wydarzeniu uczestniczyli kluczowi klienci, partnerzy oraz kontrahenci firmy, którzy wspólnie z zespołem CL świętowali sukcesy firmy w branży TSL oraz jej dynamiczny rozwój.
Colian
2024-10-01, 12:40
Familijne sponsorem podcastu „Co powie Tata?" – opowieści o pozytywnym ojcostwie
Marka Familijne została sponsorem drugiego sezonu podcastu Onetu pt. „Co powie Tata?”, który porusza temat relacji ojców z dziećmi. W nowej serii, liczącej 10 odcinków, znani mężczyźni dzielą się osobistymi doświadczeniami i refleksjami na temat ojcostwa. Premiera najnowszego odcinka odbędzie się w piątek, 4 października br., na kanałach Onetu oraz na popularnych platformach podcastowych, takich jak Spotify, Google i Apple Podcast.
Colian
2024-09-24, 14:57
Colian niesie pomoc – wyruszyły dostawy wody pitnej do regionów dotkniętych powodzią
W odpowiedzi na pilne potrzeby mieszkańców południowo-zachodniej Polski, walczących z powodzią, Colian tymczasowo wstrzymał produkcję kultowej Oranżady Hellena i skoncentrował się na produkcji wody, którą dostarcza do najbardziej poszkodowanych obszarów. Firma natychmiast zareagowała na kryzys powodziowy.
Colian
2024-09-17, 15:39
15 lat Colian Logistic w branży TSL
Colian Logistic, spółka logistyczna powołana do życia w 2009 roku przez Grupę Colian, obchodzi jubileusz 15-lecia obecności w branży TSL. Firma, której celem na początku działalności było świadczenie usług wewnątrz organizacji, wyrosła na silnego, niezależnego operatora i wiarygodną markę.
Colian
2024-07-10, 15:27
Mus to zobaczyć! Startuje wakacyjna loteria marki Familijne
1 lipca br. ruszyła loteria konsumencka „Mus to zobaczyć!” zorganizowana przez markę Familijne z portfolio firmy Colian. Na jej uczestników codziennie czeka gotówka, a w wielkim finale rodzinny wyjazd do krainy bajek pod Paryżem. Działania będą intensywnie promowane w mediach oraz w punktach sprzedaży w całej Polsce.
Colian
2024-07-03, 14:55
Znamy laureatów konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2024!
Konkurs Design by Śliwka Nałęczowska pobudza środowisko artystyczne do twórczych działań. Piąta, jubileuszowa edycja wydarzenia, promującego talenty w dziedzinie grafiki i designu, przyniosła niemal 2200 zgłoszeń. Jury wyłoniło 10 projektów, które reprezentowały wysoki poziom artystyczny i najlepiej oddawały hasło kampanii: „Śliwka Nałęczowska – inspiruje wszystkie zmysły”.
Colian
2024-06-27, 13:36
Czas na lody! Sięgnij po kultowe marki firmy Colian
Polacy kojarzą lody z beztroską, słonecznymi dniami i poprawą nastroju. Każdy ma swój ulubiony rodzaj, który wywołuje uśmiech na twarzy i sprawia, że nawet gorsze dni stają się pełne optymizmu. Świderki, na patyku, w czekoladzie, z sosem śliwkowym, czy z bakaliami - w ofercie firmy Colian znajdziemy mnóstwo klasycznych smaków, które zadowolą małych i dużych lodożerców.
Colian
2024-06-21, 11:05
Dwadzieścia lat na słodko – Colian świętuje jubileusz wejścia w biznes słodyczowy
Grupa Colian świętuje jubileusz 20-lecia włączenia bydgoskiej Jutrzenki – zakładu z długoletnią tradycją cukierniczą w produkcji ciastek, wafli i żelków – w struktury organizacji. Decyzja ta zapoczątkowała rozwój firmy w segmencie słodyczy i na przestrzeni lat przyniosła ponad ośmiokrotny wzrost przychodów. Obecnie Grupa Colian zatrudnia 2500 osób, posiada 12 silnych marek, prężnie rozwija się i planuje ekspansję na rynki zagraniczne. W ubiegły weekend 2000 osób, pracowników z rodzinami, spotkało się podczas jubileuszowego pikniku w Bydgoszczy.
Colian
2024-06-19, 14:21
Startuje nowy etap kampanii „Jeż, które chcesz!”
Ruszyła kolejna odsłona kampanii „Jeż, które chcesz”, promującej pełną gamę 8 smaków najeżonych ciastek Jeżyki. Jednym z jej elementów jest konkurs konsumencki z atrakcyjnymi nagrodami, przygotowany wspólnie z portalem Food News Polska.
Colian
2024-06-04, 17:15
Słodki prezent na Dzień Matki od Solidarności
Dzień Matki to idealna okazja, aby wyrazić swoją miłość i wdzięczność dla najważniejszej kobiety w naszym życiu. Dlatego nie dziwi fakt, że 6 na 10 respondentów regularnie obdarowuje swoje mamy prezentami. Najczęściej są to kwiaty, kosmetyki, ubrania oraz biżuteria. Warto jednak do tych tradycyjnych upominków dodać również coś słodkiego, np. bombonierki od marki Solidarność.
Colian
2024-05-24, 10:40
Familijne w nowych opakowaniach
Familijne odświeżają wizerunek całej linii najpopularniejszych wafli rodzinnych w Polsce. Marka stawia na minimalizm i nowoczesny wygląd, przemawiający do współczesnych konsumentów. Asortyment w udoskonalonych opakowaniach sukcesywnie trafia do punktów sprzedaży, zastępując produkty z dotychczasowym designem.
Colian
2024-05-17, 13:50
Słodki prezent na Pierwszą Komunię od Solidarności i Goplany
Pierwsza Komunia Święta to niezwykle ważny moment w życiu każdego dziecka oraz jego rodziny. Z tego względu marki Solidarność oraz Goplana należące do firmy Colian, w tym roku przygotowały specjalną bezalkoholową linię okazjonalnych słodyczy, doskonale podkreślających wyjątkowość tej chwili. Wśród nich znalazły się bomboniery L’amour, Czekoladowe Tajemnice oraz galaretki Mella w nowych, tematycznych opakowaniach. Oferta dostępna jest w sprzedaży od kwietnia br.
Colian
2024-04-26, 12:30
Wystartowała piąta edycja konkursu dla pasjonatów grafiki i designu - Design by Śliwka Nałęczowska 2024
Z początkiem kwietnia br. ruszyła piąta, jubileuszowa odsłona konkursu Design By Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem młodych artystów jest zaprojektowanie grafiki na opakowanie tych kultowych pralin. Nadesłane prace powinny być ilustracją hasła marki: „Śliwka Nałęczowska – inspiruje wszystkie zmysły”. Łączna pula nagród wynosi ponad 30 000 zł. Produkty ze zwycięskimi projektami trafią do ogólnopolskiej sprzedaży w 2025 roku jako część limitowanej linii Art Collection. Zgłoszenia można przesyłać do 15 maja br.
Colian
2024-04-11, 14:30
Startuje wiosenna loteria „Jeż je zawsze! i wszędzie” marki Jeżyki
4 marca br. ruszyła loteria konsumencka „Jeż je zawsze! i wszędzie” zorganizowana przez markę Jeżyki z portfolio firmy Colian. Na jej uczestników czekają cenne nagrody w tym smartfony iPhone 15, a w wielkim finale samochód Fiat 500 Dolcevita. Działania będą intensywnie promowane w telewizji, Internecie, VOD, przez wybranych influencerów oraz w punktach sprzedaży.
Colian
2024-03-06, 16:50
Familijne Gofrowe Malina & Mascarpone idealne na wiosnę!
Od marca br. na rynku pojawią się limitowane Familijne Gofrowe Malina & Mascarpone. Ta wyjątkowa przekąska łączy w sobie chrupiący wafelek z delikatnym kremem, w którym słodka malina doskonale komponuje się z aksamitnym serkiem mascarpone. Produkt dostępny będzie w szerokiej dystrybucji do wyczerpania zapasów. Dlatego Mus je schrupać… zanim znikną!
Colian
2024-03-04, 19:05
Słodka Wielkanoc z produktami Colian
Z okazji Wielkanocy Colian przygotował szeroką ofertę słodyczy idealnie wpisujących się w celebrację najbardziej radosnych świąt w roku. Oprócz lubianych i znanych od dekad klasyków, znajdą się w niej ich limitowane edycje w tematycznych opakowaniach oraz zaskakujące nowości. Komunikacja pod hasłem „Polskie słodycze na polskie święta” promuje m.in. Zająca Grześki, Figurki Goplana o smaku karmelowym oraz Śliwkę Nałęczowską i Złotą Wiśnię w puszcze w kształcie eleganckiej pisanki.
Colian
2024-02-19, 13:11
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2025.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.