Nowe opakowania Familijne na 30-lecie marki!
Z okazji jubileuszu 30-lecia Familijne wprowadzają na rynek limitowaną edycję wafli w specjalnych opakowaniach, zaprojektowanych przez młodych twórców z konkursu Young Creatives Cannes. Nowy design wafli Familijne Klasyczne o smaku kakaowo-śmietankowym to nostalgiczny powrót do lat 90., z nutą współczesnej estetyki - wprost z rąk 30-latków, którzy dorastali razem z tą kultową marką.
2025-07-03, 12:37

Familijne, najpopularniejsze rodzinne wafle w Polsce, przygotowały na swoją rocznicę opakowania, które - podobnie jak sama marka - łączą pokolenia. Projekty powstały w odpowiedzi na brief konkursowy, który zachęcał do kreatywnej interpretacji klimatu lat 90. oraz pierwszego wizerunku brandu. Wśród nadesłanych prac nie zabrakło elementów charakterystycznych dla tej dekady - kultowego Ikarusa, kaset VHS czy połyskujących detali, które przywoływały wspomnienia dzieciństwa i pokazały, jak silnym źródłem inspiracji wciąż potrafi być estetyka sprzed trzech dekad.

Smak, który łączy

Marka Familijne to nie tylko wafle - to chrupiący kawałek historii Bydgoszczy, który od 1995 roku towarzyszy rodzinom. Powstały w zakładach Jutrzenki w sercu Kujaw, jako pierwsze w Polsce wafelki z dwoma kremami - kakaowym i śmietankowym. Zrewolucjonizowały rynek słodyczy i zapoczątkowały opowieść o produkcie bliskim wielu konsumentom.

- Wspólne momenty przy waflach Familijne to dla wielu Polaków część codzienności - od pokoleń. Zależało nam, by jubileuszowe opakowania były nie tylko przyciągające wizualnie, ale także niosły emocje i autentyczną wartość - podkreśla Joanna Kąkol Rzecznik Prasowy Colian i dodaje: Projekty młodych twórców pokazały, że duch lat 90. wciąż inspiruje, a nasza marka może być atrakcyjna zarówno dla starszych, jak i młodszych odbiorców.

Limitowana edycja wafli Familijne Klasyczne o smaku kakaowo-śmietankowym jest dostępna w sprzedaży od lipca i stanowi część kampanii „30 lat razembycia”, obejmującej działania w telewizji, digitalu, przestrzeni miejskiej oraz konkurs konsumencki „Familijne: 30 historii na 30 lat”, będący sentymentalną podróżą do lat 90. i 00. To kolejny krok w budowaniu silnej marki opartej na wspólnych chwilach, smakach i pozytywnych emocjach.

KONTAKT / AUTOR
Beata Kolterman
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2025.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.