Familijne, najpopularniejsze rodzinne wafle w Polsce, przygotowały na swoją rocznicę opakowania, które - podobnie jak sama marka - łączą pokolenia. Projekty powstały w odpowiedzi na brief konkursowy, który zachęcał do kreatywnej interpretacji klimatu lat 90. oraz pierwszego wizerunku brandu. Wśród nadesłanych prac nie zabrakło elementów charakterystycznych dla tej dekady - kultowego Ikarusa, kaset VHS czy połyskujących detali, które przywoływały wspomnienia dzieciństwa i pokazały, jak silnym źródłem inspiracji wciąż potrafi być estetyka sprzed trzech dekad.
Smak, który łączy
Marka Familijne to nie tylko wafle - to chrupiący kawałek historii Bydgoszczy, który od 1995 roku towarzyszy rodzinom. Powstały w zakładach Jutrzenki w sercu Kujaw, jako pierwsze w Polsce wafelki z dwoma kremami - kakaowym i śmietankowym. Zrewolucjonizowały rynek słodyczy i zapoczątkowały opowieść o produkcie bliskim wielu konsumentom.
- Wspólne momenty przy waflach Familijne to dla wielu Polaków część codzienności - od pokoleń. Zależało nam, by jubileuszowe opakowania były nie tylko przyciągające wizualnie, ale także niosły emocje i autentyczną wartość - podkreśla Joanna Kąkol Rzecznik Prasowy Colian i dodaje: Projekty młodych twórców pokazały, że duch lat 90. wciąż inspiruje, a nasza marka może być atrakcyjna zarówno dla starszych, jak i młodszych odbiorców.
Limitowana edycja wafli Familijne Klasyczne o smaku kakaowo-śmietankowym jest dostępna w sprzedaży od lipca i stanowi część kampanii „30 lat razembycia”, obejmującej działania w telewizji, digitalu, przestrzeni miejskiej oraz konkurs konsumencki „Familijne: 30 historii na 30 lat”, będący sentymentalną podróżą do lat 90. i 00. To kolejny krok w budowaniu silnej marki opartej na wspólnych chwilach, smakach i pozytywnych emocjach.