Rytm Ulicy New Generation pod patronatem Oranżady Hellena - rusza nowa odsłona kultowego wydarzenia tanecznego
Street dance jako styl tańca cieszy się ogromną popularnością na całym świecie. Rytm ulicy to konkurs taneczny, dedykowany wszystkim wiernym fanom tańca ulicznego. Sponsorem tytularnym tegorocznego wydarzenia została Oranżada Hellena, która nie bez powodu kojarzy się Polakom z dobrą zabawą i tańcem. To właśnie marka Oranżada Hellena będzie przez całą imprezę dbała o świetne nastroje i orzeźwienie uczestników.
2024-03-21, 16:30

W naszym kraju od lat organizowane są konkursy i wydarzenia dla fanów street dance’u. Jednym z nich jest słynny Rytm Ulicy - turniej taneczny, którego początki sięgają 1993 roku. Jego pomysłodawcą jest Dariusz Foerster, znany także jako DJ Larry. Obecnie za jego koordynację odpowiada trener, DJ i tancerz - Sławomir Wegner ps. Bizon. Wydarzenie od lat przyciąga tysiące ludzi, którzy chcą spróbować swoich sił w profesjonalnych zawodach tanecznych. W tym roku konkurs odbędzie się 23 i 24 marca w Pile w zupełnie nowej odsłonie, skierowanej do młodej generacji tancerzy w wieku od 5 do 16 lat. W jury zasiądą uznani polscy DJ'e oraz artyści muzyczni, tacy jak Ryfa, Gniewko czy Rademenez.

Celem eventu jest nie tylko pokazanie swoich umiejętności tanecznych, ale przede wszystkim dobra zabawa. Na uczestników wydarzenia czeka wiele atrakcji i niespodzianek. Sponsor tytularny, Oranżada Hellena ma do przekazania m.in. modne gadżety.

Z myślą o młodych tancerzach, na terenie imprezy dostępne będą także poręczne puszki z Oranżadą Hellena, które z łatwością będzie można złapać i ugasić pragnienie w drodze na występ. 

Marka Oranżada Hellena zaprasza także do wzięcia udziału w akcji #hellendż, w której wystarczy nakręcić krótki filmik, trwający około 30 sekund i opowiedzieć w nim, z czego jest się najbardziej dumnym. Nagranie należy wrzucić na swojego Instagrama, dodając w poście #hellendż i oznaczając @oranzadahellena oraz @rytmulicy.

Akcja ma zachęcić ludzi do dzielenia się z innymi swoimi osiągnięciami. Nagrodami w konkursie są m.in. wypełnione po brzegi schłodzoną oranżadą lodówki turystyczne.

  • Producent: Colian sp. z o.o.
  • Marka: Oranżada Hellena
  • Produkt: Czerwona Oranżada Hellena
  • Pojemność i sugerowana cena det.: 0,25 l - cena ok. 1.99 zł

 

KONTAKT / AUTOR
Beata Kolterman
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.