„Cooltowe lody oranżadowe!” – ruszyła nowa kampania marki Oranżada Hellena
Już od maja Oranżada Hellena wystartowała z nową kampanią promującą orzeźwiające lody inspirowane kultowym napojem, który od pokoleń towarzyszy Polakom w codziennych chwilach radości i wspólnego spędzania czasu. Letnia akcja prowadzona pod hasłem „Cooltowe lody oranżadowe!” obejmuje m.in. działania digitalowe, obecność w przestrzeni outdoorowej, ekspozycje w punktach sprzedaży oraz współpracę z influencerami.
2025-05-27, 13:23

Design opakowań lodów nawiązuje kolorem do czerwonego wariantu Oranżady Hellena, którą wszyscy znają i uwielbiają. Przekaz został zaprojektowany tak, aby towarzyszył konsumentom w codziennych, spontanicznych sytuacjach - w drodze, na mieście czy podczas chwili relaksu. Całość opiera się na angażującej, lekkiej narracji, która przenosi odbiorców do świata letniego orzeźwienia inspirowanego kultową oranżadą. Koncepcja została stworzona z myślą o rodzinach z dziećmi oraz młodszych miłośnikach tego dobrze znanego i lubianego smaku.

- Lody na patyku to kategoria impulsowa, dlatego opracowaliśmy działania tak, aby naturalnie wpisywały się w codzienny rytm konsumenta - zarówno pod względem treści, jak i formatów. Chcemy być tam, gdzie pojawia się potrzeba ochłody i chwili przyjemności. Z tego względu nasze aktywności opierają się na swobodnym tonie komunikacji, wyrazistym brandingu i innowacyjnych rozwiązaniach, które pozwalają skutecznie wyróżnić się na tle konkurencji - podkreśla Joanna Kąkol Rzecznik Prasowy Colian.

OOH, rozszerzona rzeczywistość i TikTok

W ramach działań OOH przygotowano citylighty z hasłami inspirowanymi wakacyjnym klimatem. Kreacje pojawią się w siedmiu miastach w Polsce. Po zeskanowaniu kodu QR na banerach uruchomi się animacja w technologii rozszerzonej rzeczywistości (AR), która zaangażuje użytkowników i zachęci do interakcji. Ten sam motyw zostanie przeniesiony do przestrzeni online. Na TikToku od 1 czerwca br. dostępna będzie gra AR, której ukończenie umożliwi udział w konkursie z atrakcyjnymi nagrodami: konsolami PlayStation 5 Pro oraz Nintendo Switch.

Pozostałe aktywności prowadzone są na platformach Instagram, Facebook, Snapchat i InStreamly, a ich zasięg wzmacniają popularni twórcy internetowi.

- Stawiamy na spójność i świeżość przekazu. Korzystamy z narzędzi, które zapewniają szeroki zasięg, jednocześnie nie rezygnując z form angażujących i bliskich codzienności naszych odbiorców. Lody Oranżada Hellena – to emocje, orzeźwienie, landrynkowy smak oraz energia w wakacyjnym wydaniu - dodaje Joanna Kąkol.

Za kreację, strategię oraz kompleksową organizację kampanii odpowiada agencja LoveBrands Group. Doradztwo w zakresie public relations zapewnia Kolterman Media Communications.

KONTAKT / AUTOR
Beata Kolterman
ZAŁĄCZNIKI
kv.jpg
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2025.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.