Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!”
Z końcem listopada Oranżada Hellena Party rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Jest okazja? Jest Party!”, w ramach której marka zachęca konsumentów do celebrowania nawet najmniejszych, nieoczywistych momentów w życiu. Komunikacja obejmuje m.in. współpracę z influencerami, działania w przestrzeni digitalowej oraz konkurs dla fanów tej wybitnej marki.
2024-12-03, 10:20

Nowa kampania wizerunkowa marki Oranżada Hellena Party została skierowana zarówno do młodszych jak i starszych miłośników musującego napoju. Celem prowadzonych działań jest budowanie emocjonalnej więzi z konsumentami, inspirowanie ich do odkrywania piękna w najprostszych momentach życia oraz stworzenia wspierającej się społeczności w ramach #TeamHellenaParty.

Planując kampanię „Jest okazja? Jest Party”, chcieliśmy wypracować koncept, który przemówi do dzieci, nastolatków oraz dorosłych. Dlatego nasze aktywności skupiliśmy w trzech, zróżnicowanych i odpowiednio podpasowanych do poszczególnych grup docelowych, kanałach dotarcia – mówi Katarzyna Wojcieszyńska, Brand Manager marki Oranżada Hellena Party. Warto podkreślić, że odświeżyliśmy także logotyp Oranżada Hellena Party oraz przygotowaliśmy nową, wyrazistą i zachęcającą do zabawy szatę graficzną naszych produktów – dodaje.

Konkurs, influencer marketing i działania digitalowe

Kluczowym elementem kampanii jest konkurs „Jest Party? Jest Konkurs!”, zorganizowany na profilu marki Oranżada Hellena na Instagramie. Na jego uczestników czekają atrakcyjne nagrody, w tym dwa bony na wakacje o wartości 10 000 zł każdy, a także vouchery do Suntago i Energylandii. Akcję, która potrwa do końca stycznia 2025 roku, komunikują materiały POS, dostępne w punktach sprzedaży w całej Polsce. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.oranzadahellena.pl/konkurs.

Kampania obejmuje również współpracę z zasięgowymi twórcami internetowymi, takimi jak m.in.: Malwina Balakarz, Hania Kordaszewska i Kamil Kalucha, oraz z ponad 30 mikro- i nano-influencerami. Na swoich profilach będą oni publikować różne, nieoczywiste momenty ze swojego życia, które świętują razem z Oranżadą Hellena Party.

Marka będzie także aktywna na wybranych platformach digitalowych - w serwisach popularnych wśród dzieci i młodzieży, takich jak Brainly i Kidoz, oraz na stronach skierowanych do dorosłych, m.in. Listonic.

Za strategię, koncepcję kreatywną oraz realizację kampanii odpowiada Love Brands. Materiały POS przygotowało Creative Ideas, a wsparcie PR zapewnia Kolterman Media Communications.

KONTAKT / AUTOR
Beata Kolterman
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.