Oranżada Hellena zaprasza na pierwszą immersyjną kampanię w historii polskiego marketingu!
Oranżada Hellena wprowadza nową jakość na polskim rynku marketingowym, organizując pierwszą immersyjną kampanię w historii. Wystawa Hellendż: Cudze chwalicie, a siebie...? odbędzie się w dniach 14-16 lutego br. w warszawskim Melt Museum i zaoferuje odwiedzającym niezwykłe doświadczenia wizualne oraz interaktywne instalacje. Wydarzenie będzie bezpłatne i otwarte dla wszystkich.
2025-02-12, 12:14

Oranżada Hellena zaprasza na wyjątkową immersyjną wystawę, która łączy sztukę, kreatywność i refleksję nad docenianiem siebie. Przez trzy dni uczestnicy będą mieli okazję zanurzyć się w 12 unikalnych przestrzeniach, gdzie zintegrowane ekrany LED o powierzchni 600 m² przeniosą ich w świat kolorów oraz kultowego, musującego napoju w zupełnie nowej odsłonie. Wśród przygotowanych atrakcji znajdą się m.in. op-artowe instalacje inspirowane fraktalami i kalejdoskopowymi wzorami, interaktywna pływająca podłoga reagująca na każdy ruch odwiedzających.

W duchu przewodniego hasła #Hellendż, na wejściu każdy uczestnik otrzyma puszkę Oranżady Hellena oraz specjalny bilecik do wypełnienia z miejscem na pochwałę siebie. Te osobiste notatki staną się częścią dalszej promocji akcji, podkreślając jej autentyczny charakter.

- Hellendż to coś więcej niż kampania – to zaproszenie do spojrzenia na siebie i otoczenie z nowej perspektywy. Właśnie dlatego postanowiliśmy pójść o krok dalej i stworzyliśmy przestrzeń, która angażuje i inspiruje, jednocześnie przekraczając tradycyjne granice marketingu – komentuje Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian.

Wydarzenie będzie szeroko promowane w digitalu oraz przez wybranych twórców internetowych. Na wystawę zaproszono około 400 nano- i mikroinfluencerów z Warszawy i okolic, w tym m.in. Adama Szymańskiego, Martynę Wiśniowską czy Klaudię Bigus. Relacje z ich udziału pojawią się na profilach w mediach społecznościowych, zapewniając akcji dodatkowy zasięg i zaangażowanie.

Wystawę można zwiedzać od 14 do 16 lutego  w piątek w godzinach od 12:00 do 21:00, a w weekend od 10:00 do 21:00  w Melt Museum w Warszawie. To idealna okazja, by przeżyć coś wyjątkowego solo, z przyjaciółmi lub w ramach nietuzinkowej walentynkowej przygody.

Za realizację akcji odpowiadają Magdalena Koszela – Marketing Manager, Aleksandra Prusiewicz – Junior Brand Manager oraz agencja LoveBrand Group. Doradztwo w obszarze public relations zapewnia Kolterman Media Communications.

KONTAKT / AUTOR
Beata Kolterman
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2025.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.