Nowa kampania skierowana jest do konsumentów ceniących tradycyjne lokalne wyroby oraz ich niezmienną, gwarantowaną jakość, która sprawdza się przy każdej okazji – nawet tak nieoficjalnej, jak spotkanie przy grillu. Dlatego na tramwaje – najdłuższe na Śląsku, 32-m PESY linii nr 1 i 6 sygnowane logo Madej Wróbel – trafiło hasło: „Jadymy na grilla!” Firma konsekwentnie używa w kampaniach gwary, podkreślając dumę ze śląskości i przynależność kulturową do regionu.
Bohaterami kampanii tramwajowej są autentyczna Kiełbasa Ślōnsko ze Śląska oraz ambasador wyrobów Madej Wróbel Adam Borowicz, rodowity Ślązak, podróżnik i kucharz, z dumą promujący lokalną gwarę i produkty. Dla konsumentów dodatkową zachętą do ich zakupu jest konkurs, w którym co tydzień można wygrać warsztaty kulinarne z Adamem. Szczegóły konkursu dostępne są na stronie www.grillchill.pl.
Działania wizerunkowe marki, które potrwają do 31 sierpnia br., obejmą także komunikację w mediach społecznościowych.
Madej Wróbel to polska firma produkująca wyroby wędliniarskie. Pochodzi z samego serca Śląska – Rudy Śląskiej i na rynku istnieje od 1992 roku. Oryginalne kiełbasy fest przyprawione autorskimi mieszankami przypraw łączą w sobie naturalność i nowoczesność z tradycyjnymi, regionalnymi smakami. Marka oprócz produktów dostępnych w sprzedaży w całym kraju posiada też sieć sklepów firmowych.