Madej Wróbel buduje autentyczność swojej marki Ruszyła oryginalna kampania konsumencka
Madej Wróbel, rodzinna firma z samego serca Śląska, ruszyła z nową kampanią konsumencką prowadzoną w formule tranzytowej. Po ulicach Bytomia, Chorzowa, Katowic, Gliwic, Zabrza oraz Rudy Śląskiej krążą niezwykłe tramwaje sygnowane logo Madej Wróbel.
2022-04-28, 16:54

Nowa kampania skierowana jest do konsumentów ceniących tradycyjne lokalne wyroby oraz ich niezmienną, gwarantowaną jakość, która sprawdza się przy każdej okazji – nawet tak nieoficjalnej, jak spotkanie przy grillu. Dlatego na tramwaje – najdłuższe na Śląsku, 32-m PESY linii nr 1 i 6 sygnowane logo Madej Wróbel – trafiło hasło: „Jadymy na grilla!” Firma konsekwentnie używa w kampaniach gwary, podkreślając dumę ze śląskości i przynależność kulturową do regionu.

Bohaterami kampanii tramwajowej są autentyczna Kiełbasa Ślōnsko ze Śląska oraz ambasador wyrobów Madej Wróbel Adam Borowicz, rodowity Ślązak, podróżnik i kucharz, z dumą promujący lokalną gwarę i produkty. Dla konsumentów dodatkową zachętą do ich zakupu jest konkurs, w którym co tydzień można wygrać warsztaty kulinarne z Adamem.  Szczegóły konkursu dostępne są na stronie www.grillchill.pl.

Działania wizerunkowe marki, które potrwają do 31 sierpnia br., obejmą także komunikację w mediach społecznościowych.

Madej Wróbel to polska firma produkująca wyroby wędliniarskie. Pochodzi z samego serca Śląska – Rudy Śląskiej i na rynku istnieje od 1992 roku. Oryginalne kiełbasy fest przyprawione autorskimi mieszankami przypraw łączą w sobie naturalność i nowoczesność z tradycyjnymi, regionalnymi smakami. Marka oprócz produktów dostępnych w sprzedaży w całym kraju posiada też sieć sklepów firmowych.

KONTAKT / AUTOR
Beata Kolterman
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.