Startuje wiosenna loteria „Jeż je zawsze! i wszędzie” marki Jeżyki
4 marca br. ruszyła loteria konsumencka „Jeż je zawsze! i wszędzie” zorganizowana przez markę Jeżyki z portfolio firmy Colian. Na jej uczestników czekają cenne nagrody w tym smartfony iPhone 15, a w wielkim finale samochód Fiat 500 Dolcevita. Działania będą intensywnie promowane w telewizji, Internecie, VOD, przez wybranych influencerów oraz w punktach sprzedaży.
2024-03-06, 16:50

Od 4 marca br. do 28 kwietnia br. będą przyjmowane zgłoszenia do loterii konsumenckiej „Jeż je zawsze! i wszędzie” promującej pełną gamę smaków najeżonych ciastek Jeżyki o wadze 140 g. Żeby wziąć w niej udział, wystarczy kupić jedno opakowanie ciastek Jeżyki oraz zarejestrować paragon na stronie www.najezonaloteria.pl. Na zwycięzców co tydzień czekają atrakcyjne nagrody w postaci smartfonów iPhone 15, a w wielkim finale samochód Fiat 500 Dolcevita.

Aktywacja konsumencka „Jeż je zawsze! i wszędzie”, podobnie jak większość naszych tegorocznych działań, została zaplanowana tak, aby nie tylko dotrzeć do jak najszerszego grona odbiorców za pomocą skutecznej komunikacji, ale również zachęcić naszych konsumentów do uczestniczenia w różnych dodatkowych aktywnościach przygotowanych przez markę. Dlatego na każdego użytkownika, który odwiedzi stronę akcji czeka specjalnie przygotowana gra online, w której do zdobycia będą drobne nagrody, w tym kody rabatowe do sklepu islodycze.pl o wartości 30 zł - podkreśla Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian.

Aktywacja jest szeroko promowana w punktach sprzedaży, mediach społecznościowych, Internecie, VOD oraz telewizji. Więcej informacji na stronie www.najezonaloteria.pl.

KONTAKT / AUTOR
Beata Kolterman
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.