Mus to zobaczyć! Startuje wakacyjna loteria marki Familijne
1 lipca br. ruszyła loteria konsumencka „Mus to zobaczyć!” zorganizowana przez markę Familijne z portfolio firmy Colian. Na jej uczestników codziennie czeka gotówka, a w wielkim finale rodzinny wyjazd do krainy bajek pod Paryżem. Działania będą intensywnie promowane w mediach oraz w punktach sprzedaży w całej Polsce.
2024-07-03, 14:55

Od 1 lipca br. do 25 sierpnia br. będą przyjmowane zgłoszenia do loterii konsumenckiej prowadzonej pod hasłem „Mus to zobaczyć!”. Aby wziąć w niej udział, wystarczy kupić jednorazowo dwa dowolne opakowania wafli Familijne i dokonać zgłoszenia na stronie mustozobaczyc.pl. Codziennie na zwycięzców czekają nagrody pieniężne, a w wielkim finale zostanie rozlosowany rodzinny wyjazd marzeń do krainy bajek pod Paryżem.

Marka Familijne nie zwalnia tempa. Po szeroko zakrojonej kampanii informującej o redesignie opakowań, teraz zaprasza wszystkich miłośników chrupiących słodkości do udziału w wyjątkowej loterii konsumenckiej. To jednak nie koniec niespodzianek. Każdy, kto kupi 5 paczek ulubionych wafelków Polaków, ma szansę zdobyć unikalne, specjalnie przygotowane na tę okazję Familijne klocki, dostępne do wyczerpania zapasów - podkreśla Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian.

Akcja będzie szeroko promowana w mediach oraz punktach sprzedaży. Regulamin loterii jest dostępny na stronie www.mustozobaczyc.pl.

Producent: Colian sp. z o.o.

KONTAKT / AUTOR
Beata Kolterman
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.