Jesienna kampania marki Profi: „To jest ten smak!” – odświeżony wizerunek, inspiracje kulinarne i obecność w przestrzeni miejskiej
Marka Profi, lider* na rynku pasztetów w Polsce, wkracza w jesień z nową kampanią mediową prowadzoną pod hasłem „TO JEST TEN SMAK!”. Celem zaplanowanych działań jest zaprezentowanie odświeżonej identyfikacji marki oraz wzbudzenie zainteresowania młodszej grupy konsumentów. Kampania, która rozpoczęła się z początkiem października br., nawiązuje do benefitu produktu opartego na smaku i zaprasza do odkrywania kulinarnych zastosowań.
2024-10-02, 10:00

Kampania OOH na autobusach: smak na wyciągnięcie ręki

Kreacje reklamowe Profi pojawią się na autobusach miejskich w Warszawie oraz w aglomeracji GOP, m.in. w Katowicach, Chorzowie i Sosnowcu. Motywem przewodnim komunikacji jest nowa szata graficzna produktów i hasło „To jest ten smak!”, które towarzyszą apetycznej wizualizacji kanapki. Dzięki temu codzienne podróże mieszkańców będą pełne inspiracji kulinarnych, a produkty Profi – dosłownie – staną się częścią miejskiego krajobrazu.

Nowoczesna strona internetowa i e-book z kulinarnymi inspiracjami

Marka Profi uruchomiła we wrześniu nową stronę internetową www.pasztety.profi.pl, która odświeża i odmładza tradycyjny wizerunek marki. Strona oferuje użytkownikom nie tylko komplet informacji o produktach, ale również nowy dział poświęcony przepisom na potrawy z użyciem pasztetu Profi. Dla tych, którzy szukają kulinarnych podpowiedzi, marka przygotowała także e-book „Kulinarne inspiracje w Twojej kuchni”. Zawiera on ciekawe przepisy, które pokazują, że pasztet Profi to znacznie więcej niż dodatek do kanapek. E-book jest dostępny do pobrania na stronie internetowej i będzie promowany w mediach społecznościowych.

Działania w świecie digital i w mediach społecznościowych: smak na każdym kroku

Nowa kampania marki Profi będzie obecna w mediach społecznościowych. Na profilach marki takich jak Facebook i Instagram konsumenci znajdą apetyczne wizualizacje kanapek z pasztetem Profi oraz liczne kulinarne inspiracje. Na kanale YouTube pojawią się atrakcyjne, dynamiczne filmy poklatkowe, prezentujące proces przygotowywania tych smakowitych przekąsek. Uzupełnieniem działań będą akcje promocyjne w sklepach.

Smak, który przyciąga!

Działania marketingowe marki Profi koncentrują się na przyciągnięciu uwagi konsumentów, którzy cenią smak i idealną konsystencję oraz łatwość i wszechstronność wykorzystania.

Marka Profi nie tylko odświeżyła swoją identyfikację wizualną, ale także zaproponowała nową koncepcję komunikacji, która jest odpowiedzią na trendy i rosnące wymagania rynku. Hasło „To jest ten smak!” to nie tylko deklaracja, ale i obietnica satysfakcji z naszych produktów – mówi Hanna Dulczewska Senior Marketing Manager w firmie Profi S.A.

Jesienna kampania Profi to spójna strategia, która łączy nowoczesną komunikację marketingową z odświeżoną identyfikacją wizualną marki. Dzięki szerokiemu zasięgowi w przestrzeni miejskiej, aktywnościom w mediach społecznościowych, digitalu oraz nowej stronie internetowej i inspiracjom kulinarnym dostępnym online, marka Profi staje się jeszcze bliższa konsumentom, podkreślając swoje atuty: smak, jakość i doświadczenie.

Za przygotowanie konceptu akcji oraz kreacji odpowiedzialna jest agencja marketingowa 21gram.

*Profi za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Food), Sprzedaż i udziały w sprzedaży wartościowej, MAT 07 2024, kategoria Pasztety.

KONTAKT / AUTOR
Milena Kowalska
Kolterman Media Communications
509 922 081
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.