10 000 posiłków dla jeży dzięki kampanii marki Jeżyki!
Ponad 40 000 kliknięć w ikonki jeży oraz 10 000 pełnowartościowych posiłków przekazanych na rzecz kolczastych podopiecznych – to efekt jesiennej kampanii „Wszystkie Jeże nasze są!” zrealizowanej przez markę Jeżyki.
2024-11-13, 13:00

10 listopada br. marka Jeżyki zakończyła jesienną kampanię edukacyjną „Wszystkie Jeże nasze są!”, której celem było zwiększenie świadomości społecznej na temat jeży oraz potrzeby ich ochrony. W tegorocznej edycji przygotowano specjalną, „jeżową” wersję hitu Majki Jeżowskiej z tekstem autorstwa Jacka Cygana, a także oryginalny mechanizm angażujący społeczność – „Twoje kliki wspierają jeżyki”. Dzięki niemu każdy codziennie mógł wesprzeć swojego ulubionego jeżyka, klikając w ikonę na stronie marki.

Z ogromną satysfakcją mogę powiedzieć, że dzięki niestandardowemu podejściu, zaangażowaniu Majki Jeżowskiej oraz szeroko zakrojonej kampanii informacyjnej nasza akcja odniosła imponujący sukces, osiągając ponad 9,3 miliona wyświetleń w sieci. Realne efekty naszych działań widoczne są także w zaangażowaniu użytkowników, które bezpośrednio przełożyło się na wsparcie dla Ośrodka ”Jeżurkowo” w Skierdach. Przekazaliśmy aż 8000 pełnowartościowych posiłków – podkreśla Michalina Abramowicz, Brand Manager marki Jeżyki.

Dodatkowo marka Jeżyki przekazała 2000 posiłków Ośrodkowi Rehabilitacji Jeży „Jerzy dla Jeży” w Kłodzku, który podczas trwania akcji ucierpiał w wyniku powodzi.

Co więcej, dzięki merytorycznemu wsparciu Fundacji Primum zajmującej się ochroną dzikich zwierząt obalaliśmy też „jeżomity” – powszechnie panujące w społeczeństwie przekonania o jeżach, które okazują się być nie do końca prawdziwe. Dzięki temu użytkownicy odwiedzający stronę jezykiciastka.pl mogli skonfrontować swoją wiedzę z faktami o jeżach.

Kreację oraz kompleksową organizację kampanii zrealizowała agencja NAV. Teledysk wyreżyserował Miłosz Sakowski, za produkcję odpowiadał dom produkcyjny Spokój Film, natomiast zakupem mediów zajął się Mint Media. Doradztwo w zakresie public relations zapewniał Kolterman Media Communications.

Producent: Colian

Marka: Jeżyki

 

KONTAKT / AUTOR
Beata Kolterman
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.