Wystartowała loteria konsumencka „Mieć Grzeszki? To się opłaca!”
15 lutego br. ruszyła loteria konsumencka „Mieć Grzeszki? To się opłaca!” zorganizowana przez markę Grześki z portfolio firmy Colian. Na jej uczestników w puli czekają 9434 nagrody pieniężne. Działania będą intensywnie promowane w Internecie, przez influencerów, w punktach sprzedaży oraz na wybranych bankomatach w całej Polsce.
2025-02-18, 13:15

Od 15 lutego do 30 września br. będą przyjmowane zgłoszenia do loterii konsumenckiej „Mieć Grzeszki? To się opłaca!”. Żeby wziąć w niej udział i mieć szansę na wygraną, wystarczy kupić dowolne Grześki za minimum 3 zł, zachować paragon, a następnie zarejestrować go na stronie www.oplacalnegrzeszki.pl
Na uczestników czekają atrakcyjne nagrody: co 20 minut (w godzinach 10:00–22:00) można wygrać 50 zł, codziennie do zdobycia są 3 nagrody po 100 zł, a co tydzień aż 5000 zł.

- Z początkiem roku wprowadziliśmy nową, innowacyjną formę aktywacji, która potrwa ponad 7 miesięcy. Dzięki niej nie tylko budujemy trwałą relację z konsumentami, ale również wzmacniamy przekaz, że z marką Grześki zawsze można wygrać. Prosty mechanizm loterii oraz spójna komunikacja zapewniają wymierne korzyści zarówno dla naszych klientów, jak i partnerów handlowych – podkreśla Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian.

Akcję wspierać będą działania promocyjne prowadzone w Internecie, z wybranymi influencerami oraz specjalnie przygotowane materiały POS w punktach sprzedaży. Dodatkowo informacje o aktywacji pojawią się na bankomatach w różnych lokalizacjach w całej Polsce.

Za zakup mediów, kompleksową kreację oraz organizację loterii odpowiada NAV Agency. Doradztwo w obszarze public relations zapewnia Kolterman Media Communications.

KONTAKT / AUTOR
Beata Kolterman
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2025.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.