Czas na zupy i dania gotowe! Wystartowała wiosenna kampania marki JemyJemy
Marka JemyJemy, lider* rynku gotowych zup z półki, kontynuuje szeroko zasięgowe działania mediowe. Wiosenna kampania w ramach marketing mixu obejmuje aktywności digitalowe, współpracę z influencerami, reklamy w RMF FM i Radiu Zet oraz aktywności w punktach sprzedaży. Celem zaplanowanych aktywności jest dalsze zwiększanie rozpoznawalności marki oraz promocja nowości JemyJemy dań gotowych.
2025-05-27, 13:27

JemyJemy, znana ze smacznych i łatwych w przygotowaniu zup, które wystarczy przelać do naczynia i podgrzać, kontynuuje swoją komunikację dostosowaną do dynamicznie rozwijającego się rynku. Tym razem - obok zup - w centrum kampanii znalazła się nowa linia dań gotowych, wpisujących się w rosnący trend na produkty typu convenience. Wszystko w duchu hasła marki „Pysznie robi się samo!”.

Radio, digital, influencerzy

W ramach kampanii zaplanowano emisję spotów radiowych w kluczowych stacjach oraz szeroką obecność w digitalu. Na największych portalach pojawiły się zarówno reklamy statyczne, jak i dynamiczne - w formatach programmatic display mix oraz rich media. Uzupełnieniem działań jest współpraca z wybranymi influencerami oraz obecność marki na YouTube.

- To dla nas kolejny ważny krok w umacnianiu pozycji marki JemyJemy na rynku. Kampania doskonale wpisuje się w nasz długofalowy kierunek komunikacji - konsekwentnie rozwijamy obecność w mediach i budujemy relacje z odbiorcami, odpowiadając na aktualne potrzeby i trendy. Tym razem szczególny nacisk kładziemy na dania gotowe, które już teraz zyskują zaufanie konsumentów - podobnie jak nasze zupy - podkreśla Aleksandra Duszyńska, Specjalistka ds. marketingu marki JemyJemy.

Marketing rekomendacji

Wśród tegorocznych aktywności znalazły się również inicjatywy oparte na marketingu rekomendacji. Produkty JemyJemy trafiły do Klubu Ekspertek, gdzie będą testowane i oceniane przez konsumentki. Równolegle prowadzona jest współpraca z serwisem Ofeminin, w ramach której marka pojawi się w materiałach redakcyjnych.

Aktywacje sprzedażowe

W czerwcu zaplanowano również konkurs konsumencki w sieci Auchan, który zostanie wsparty promocją w punktach sprzedaży. Na klientów czekają dedykowane materiały POS oraz dodatkowe aktywacje, zachęcające do sięgania po dania i zupy JemyJemy z atrakcyjnymi nagrodami. Więcej informacji będzie dostępnych na stronie www.jemyjemykonkurs.pl

* Profi za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Food), Sprzedaż i udziały w sprzedaży wartościowej, MAT 02 2025, w kategorii: Zupy z półki

KONTAKT / AUTOR
Milena Kowalska
Kolterman Media Communications
509 922 081
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2025.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.