Smak, który łączy! Profi i JemyJemy z największą kampanią digitalową ostatnich lat
Trwa szeroko zakrojona kampania reklamowa marek Profi i JemyJemy, która potrwa do Świąt Bożego Narodzenia. To największe przedsięwzięcie promocyjne obu brandów w ostatnich latach, obejmujące intensywną obecność w internecie, mediach społecznościowych, na YouTube oraz w punktach sprzedaży. Celem działań jest dalsze wzmacnianie wizerunku, zwiększanie rozpoznawalności i wsparcie sprzedaży produktów obu marek.
2025-11-07, 12:43

Rekordowy zasięg kampanii digitalowej

Jesienna odsłona kampania Profi i JemyJemy prowadzona jest w modelu programmatic display i video, a jej zasięg robi ogromne wrażenie. Reklamy zostaną wyświetlone ponad 156 milionów razy, docierając do przeszło 25 milionów internautów w całej Polsce, którzy zobaczą je średnio co najmniej sześć razy. Kreacje pojawiają się na najpopularniejszych portalach, takich jak Onet, Interia, WP czy Pogoda.pl, a także w mediach społecznościowych - Facebooku, Instagramie i TikToku. Całość uzupełniają krótkie, angażujące filmy wideo emitowane w serwisie YouTube.

- Dla JemyJemy to kolejny etap konsekwentnego budowania wizerunku jako marki nowoczesnej, dynamicznej i bliskiej codziennym potrzebom konsumentów. Naszym celem jest dotarcie do szerokiego grona odbiorców, którzy cenią smak, wygodę i wysoką jakość produktów. Dzięki tak dużej kampanii możemy jeszcze skuteczniej przypominać, że nasze zupy i dania gotowe to idealne rozwiązanie na każdy dzień - mówi Aleksandra Duszyńska, Specjalista ds. Marketingu w firmie Profi S.A.

Profi to marka, która od lat kojarzy się ze smakiem i tradycją. Dziś rozwijamy ten wizerunek, łącząc doświadczenie z nowoczesnym podejściem do komunikacji. Obecność w kanałach digitalowych pozwala nam skutecznie inspirować młodsze pokolenie konsumentów i pokazywać, że pasztet Profi to nie tylko klasyka na kanapce, ale także produkt o wielu kulinarnych zastosowaniach. Z kolei dzięki wykorzystaniu m.in. geotargetowania docieramy dokładnie tam, gdzie zapadają decyzje zakupowe - w pobliżu sklepów z naszymi promocjami, co przekłada się na jeszcze większą skuteczność kampanii - podkreśla Beata Mielcarek, Senior Brand Manager marki Profi.

Wspólny cel - silniejsze marki, większy zasięg

Szeroko zakrojone działania komunikacyjne to kolejny etap rozwoju Profi i JemyJemy, które konsekwentnie wzmacniają swoją pozycję poprzez nowoczesne, angażujące formy promocji. Profi, jako lider w swojej kategorii*, rozwija wizerunek brandu bliskiego konsumentom i otwartego na innowacyjne rozwiązania marketingowe. JemyJemy natomiast jako młoda marka, która szturmem zdobyła rynek i dziś jest numerem jeden** w swojej kategorii, w krótkim czasie osiągnęła 45%*** rozpoznawalności wśród odbiorców segmentu zup gotowych. To potwierdza jej dynamiczny rozwój oraz konsekwentne budowanie pozycji rynkowej. Oba brandy realizują odrębne, dopasowane do swoich grup docelowych działania, które łączy wspólny cel – dalsze wzmacnianie świadomości i zaangażowania konsumentów.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MullenLowe MediaHub. Działania PR prowadzi agencja Kolterman Media Communications.

* Profi za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Food), Sprzedaż i udziały w sprzedaży wartościowej, wolumenowej (w kilogramach) i w sztukach/opakowaniach, w okresie Tydzień 9 2024 – Tydzień 8 2025, w kategorii: Pasztety

**Profi za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Food), Sprzedaż i udziały w sprzedaży wartościowej i w sztukach/opakowaniach, w okresie Tydzień 9 2024 – Tydzień 8 2025, w kategorii: Zupy z półki

*** Badanie trackingowe, pomiar 9, VII 2025

KONTAKT / AUTOR
Milena Kowalska
Kolterman Media Communications
509 922 081
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2025.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.