Owocowy kubek Delecta to linia jednoprocjowych kisieli, które doskonale sprawdzą się jako szybka, rozgrzewająca przekąska, idealna na chłodne dni. Działania promujące linię Owocowego kubka dostępnego w odświeżonej odsłonie, spójnej z nową szatą graficzną marki, przedstawiają je jako prostą do przygotowania przekąskę, którą można podarować drugiej osobie ot tak… prosto z serca. Spot w ciepły i autentyczny sposób oddaje moc drobnych gestów i szczerych intencji tak istotnych dla każdego z nas. Owocowy kubek może być właśnie taką słodką przyjemnością.
W ramach kampanii zaplanowano emisję spotu reklamowego w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych TVP2, Polsat i TVN, stacjach tematycznych TVP, jak również pakietach kobiecych kanałów TVN i Polsat. Zaplanowano również działania w miejscach sprzedaży. W punktach handlowych będą prowadzone aktywności promocyjne i dodatkowe ekspozycje produktów, które mają na celu wzmocnienie zasięgu kampanii. Działania mają charakter wizerunkowo-sprzedażowy.
Kreację spotu przygotowała agencja Mullenlowe Warsaw. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Starcom.
Metryczka kampanii:
Termin: 19.09.2016 – 30.10.2016
Hasło kampanii: Delecta. Prosto z serca
Klient: Bakalland S.A. (www.delecta.pl)
Produkt: Kisiele Owocowy kubek
Media: TV, materiały POSM
Kreacja: Mullenlowe Warsaw
Dom mediowy: Starcom