Przepis na bardzo dobry wieczór w kampanii marki Delecta
W poniedziałek, 7 listopada, ruszyła kampania promująca posypki do dekoracji ciast z linii Decorada marki Delecta. Komunikacja utrzymana w klimacie rodzinnego pieczenia prosto z serca jest realizowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i punktach sprzedaży. Działania potrwają do 4 grudnia br.
2016-11-15, 15:56

Decorada Delecta to kolorowe posypki do upiększania wypieków, deserów oraz lodów. Stworzone z naturalnych składników, m.in. karmelu, soków owocowych czy belgijskiej czekolady; nie zawierają sztucznych barwników ani konserwantów. Różnorodność kształtów, barw i smaków pozwala na kreatywne zastosowanie produktów do dekorowania deserów oraz gwarantuje świetną zabawę na co dzień i od święta.

 

Kampania ma charakter wizerunkowy i produktowy. Kluczowy przekaz przybiera formę przepisu na udany wieczór za sprawą wspólnego, rodzinnego przygotowywania wypieków i dekorowania ich szerokim wachlarzem produktów marki.

 

Emisje billboardów sponsorskich zaplanowano w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVN, TVP i Polsat) oraz w kanałach tematycznych wybranych stacji. Ponadto, w punktach handlowych będą prowadzone aktywności promocyjne i dodatkowe ekspozycje produktów, które mają na celu wzmocnienie zasięgu kampanii.

 

Kreację spotu przygotowała agencja Mullenlowe Warsaw. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Starcom. 

 

 

Metryczka kampanii:

Termin: 07.11.2016 – 04.12.2016

Klient: Bakalland S.A. (www.delecta.pl)

Produkt: Decorada Delecta

Media: TV / POSM

Kreacja: Mullenlowe Warsaw

Dom mediowy: Starcom

Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.