Przepis na niezapomniane Święta w kampanii marki Delecta
Ruszyła kampania promująca Pierniczki korzenny smak oraz posypki do dekoracji wypieków z linii Decorada marki Delecta. Komunikacja w telewizji i działania w punktach sprzedaży potrwają do 25 grudnia br.
2016-12-06, 10:50

Pierniczki Delecta swój niepowtarzalny smak zawdzięczają aromatycznej mieszance przypraw: cynamonu, goździków i kolendry. Bajeczne kształty ok. 70 korzennych ciasteczek zapewnia nowa kolekcja 4 wyjątkowych stempelków w kształcie konika, bombki, ludzika i bałwanka (w każdym opakowaniu znajduje się jedna sztuka). Do dekoracji świątecznych wypieków doskonale sprawdzą się pozbawione konserwantów i sztucznych barwników, posypki z linii Decorada.

 

Kampania promująca Pierniczki korzenny smak i posypki Decorada ma charakter wizerunkowy i produktowy. Spot w ciepły i autentyczny sposób podkreśla moc rodzinnego przygotowywania niezapominanych Świąt. Emisje billboardów sponsorskich zaplanowano w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych. Ponadto, w punktach handlowych będą prowadzone aktywności promocyjne i dodatkowe ekspozycje produktów, które mają na celu wzmocnienie zasięgu kampanii.

 

Kreację spotu przygotowała agencja Mullenlowe Warsaw. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Starcom. 

 

 

Metryczka kampanii:

Termin: 01.12.2016 – 25.12.2016

Klient: Bakalland S.A. (www.delecta.pl)

Produkt: Pierniczki korzenny smak Delecta, Decorada Delecta

Media: telewizja, punkty sprzedaży

Kreacja: Mullenlowe Warsaw

Dom mediowy: Starcom

Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.