Owocowy kubek… ot tak… prosto z serca – startuje kampania reklamowa
Wraz z początkiem tygodnia ruszyła kampania reklamowa promująca jednoporcjowe kisiele Owocowy kubek marki Delecta. Komunikacja prowadzona równolegle w telewizji, Internecie i w punktach sprzedaży potrwa do 5 marca br.
2017-01-10, 14:34

Edycja limitowana jednoporcjowych kisieli z linii Owocowy kubek obejmuje trzy, zainspirowane gorącą herbatą, tradycyjnym grzańcem i gęstym sokiem owocowym, propozycje. Te rozgrzewające przekąski w zimowej kampanii zostały przedstawione jako sposób na wyrażenie uczuć, a także słodką przyjemność, którą można podzielić się z bliskimi ot tak… prosto z serca.

 

Kampania obejmuje swoim zasięgiem największe ogólnopolskie stacje telewizyjne: TVP, Polsat i TVN, a także dopasowane do grupy docelowej marki Delecta stacje tematyczne. Emisji spotów reklamowych równolegle towarzyszą działania w punktach sprzedaży, m.in. aktywności promocyjne oraz dodatkowe ekspozycje produktów. Działania mają charakter wizerunkowo-sprzedażowy.

 

Kreację spotu przygotowała agencja Mullenlowe Warsaw. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Starcom. 

 

 

Metryczka kampanii:

Termin: 09.01.2017 – 05.03.2017

Hasło kampanii: Delecta. Prosto z serca

Klient: Bakalland S.A. (www.delecta.pl)

Produkt: Kisiele Owocowy kubek

Media: TV, Internet, materiały POSM

Kreacja: Mullenlowe Warsaw

Dom mediowy: Starcom

Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.