Grześki wracają do szkoły – nowa akcja marki Grześki
Z myślą o dzieciach wracających do szkoły marka Grześki organizuje akcję konsumencką pt. Grześki wracają do szkoły. Początek roku szkolnego umilą im chrupiące wafelki i grześkowe plecaki, które można wygrać w konkursie marki. Zgłoszenia będą przyjmowane od 15 sierpnia do 15 września br.
2017-08-01, 10:10

Chrupiące wafelki Grześki, które zapewniają krótkie chwile codziennej przyjemności i beztroski, doskonale osłodzą uczniom początek roku szkolnego. W tej roli sprawdzą się zarówno Grześki w wersji klasycznej, mega, mini, jak i limitowane Grześki Tyci. Wszystkie razem z podręcznikami i przyborami szkolnymi zmieszczą się w plecaku, który można wygrać w najnowszej promocji marki.

 

Na wielbicieli kultowych wafelków czeka ponad 1 000 limitowanych grześkowych plecaków. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy kupić 2 produkty marki Grześki w opakowaniu z naklejką promocyjną i na fanpage Grześki na Facebooku lub Instagramie opublikować zdjęcie bądź film z własnych przygotowań do powrotu do szkoły. Zgłoszenia można przesyłać od 15 sierpnia do 15 września br.

 

Promocja konsumencka uzyska wsparcie w Internecie (w serwisach i wyszukiwarkach SEM), w tym w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram). Akcji Grześki wracają do szkoły towarzyszyć będą aktywności telewizyjne. W punktach sprzedaży pojawią się dodatkowe ekspozycje. Dedykowane stojaki, podesty i palety wzmocnią zasięg akcji.

KONTAKT / AUTOR
Katarzyna Jarosińska
Account Manager
Kolterman Media Communications
509922081
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.