ełna emocji kampania ma charakter wizerunkowo-produktowy, ale w tym roku dodatkowo marka zaprasza konsumentów do konkursu, w którym wystarczy tylko odrobina chęci, pomysł, i kilka chwil na to, aby przygotować pyszny słodki deser, ozdobić go emocjonalnym pikiem… i podarować bliskiej osobie. To zupełnie wystarczy, aby wziąć udział w losowaniu niepowtarzalnych zestawów kawowych.
Komunikacja zostanie zrealizowana w wybranych stacjach telewizyjnych. Emisję spotów zaplanowano od 20 listopada do Wigilii w głównych stacjach ogólnopolskich: TVP2, Polsat, TVN oraz stacjach tematycznych TVP, Polsatu i TVN.
Kreacje na potrzeby kampanii przygotowała agencja MullenLowe Warsaw. Spot reklamowy wyprodukował Banana Split. Media zaplanował i zakupił Starcom. Za realizację konkursu na Delektujemy.pl odpowiada OpusB. Działania PR prowadzi Kolterman Media Communications.
Metryczka kampanii:
Termin: 20.11.2017 – 24.12.2017
Klient: Bakalland S.A. (www.delecta.pl)
Produkt: Pierniczki korzenny smak Delecta
Media: telewizja
Kreacja: MullenLowe Warsaw
Produkcja: Banana Split
Dom mediowy: Starcom
Konkurs realizuje: OpusB
PR: Kolterman Media Communications