Marka Grześki przygotowała specjalną ofertę promocyjną dla dzieci wracających do szkół. Wszystkim uczniom producent kultowych wafelków oferuje przekąski w atrakcyjnych cenach. Na dodatkowych ekspozycjach z wyróżniającą się grafiką szkolnego autobusu, dostępnych w punktach sprzedaży, znajdują się wafelki Grześki, batony Jeżyki i wafelki Familijne 2GO.
Akcja Grześki & paczka Jazda do szkoły potrwa od połowy sierpnia do połowy września. Działania realizowane są w punktach sprzedaży we wszystkich kanałach dystrybucji.
Promocją objęto wszystkie warianty Grześków, wafle Familijne 2Go multipack 4+1, Familijne 2Go 20g +50% oraz batony Jeżyki 30g classic i kokos.
Odjazdowa promocja marki zyskała szerokie wsparcie medialne. Promują ją 30-sekudnowe spoty telewizyjne oraz silna kampania w największych stacjach radiowych. W ramach działań komunikacyjnych zaplanowano także aktywności w social mediach i kinach.
Za projekt graficzny i koncepcję kreatywną akcji w sklepach odpowiada First Line Polska. Koncept kreatywny spotu opracowała agencja Just. Zakup mediów powierzono Initiative oraz Pure Play.