Zwycięzca Stylowego Śliwkobrania odebrał Fiata 500. Loteria dobiegła końca!
Marka Solidarność od 1 września do 30 listopada br. organizowała loterię konsumencką Stylowe Śliwkobranie. W trakcie trwania promocji, konsumenci Śliwki Nałęczowskiej mogli wygrać ponad 3000 gadżetów inspirowanych opakowaniem pralin. 19 grudnia została wręczona nagroda główna loterii - Fiat 500. Uroczyste przekazanie kluczyków odbyło się w salonie Fiata w Warszawie.
2018-12-21, 13:19

Kolejna edycja Stylowego Śliwkobrania zakończyła się sukcesem. Ogólnopolska loteria konsumencka marki Solidarność cieszyła się dużym zainteresowaniem. W ciągu dwóch miesięcy ponad 3000 nagród z kolekcji Śliwki Nałęczowskiej trafiło w ręce konsumentów. Główna nagroda, kultowy Fiat 500 o wartości ponad 50 tysięcy złotych, została rozlosowana 6 grudnia br.

 

Uroczyste wręczenie kluczyków odbyło się 19 grudnia br. w salonie Fiata na ul. Jubilerskiej w Warszawie. Zwyciężczyni ze spotkania odjechała kultowym Fiatem 500 w kolorze opakowania Śliwki Nałęczowskiej.

 

Warunkiem wzięcia udziału w loterii był zakup dowolnego opakowania Śliwki Nałęczowskiej za kwotę co najmniej 7,99 złotego, zachowanie paragonu oraz wysłanie SMS-a, bądź zarejestrowanie się na stronie www.sliwkobranie.pl. Tyle wystarczyło, by stać się szczęśliwym posiadaczem nowego auta.

 

Loteria miała wsparcie w punktach sprzedaży w postaci dedykowanych standów. Towarzyszyła jej kampania medialna, aktywności w social mediach, promocja w kanałach własnych marki Śliwka Nałęczowska. Była to już druga edycja Stylowego Śliwkobrania.

KONTAKT / AUTOR
Agnieszka Rudek
Account Manager
Kolterman Media Communications
510 081 203
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.