Rusza loteria „Milion Grześków do wygrania”
Od lutego do końca marca br. potrwa loteria „Milion Grześków do wygrania”. Każdy, kto w promocyjnym opakowaniu wafelków Grześki kakaowe w czekoladzie 36 g znajdzie hasło „Wygrałeś Grześki kakaowe 36 g”, otrzyma taki sam wafelek gratis. W puli produktów do rozdania znalazł się okrągły milion Grześków!
2019-01-17, 13:22

Grześki to jedna z najpopularniejszych marek słodyczy impulsowych na naszym rynku. Według danych Nielsena, co sekundę sprzedaje się jeden wafel Grześki kakaowe w czekoladzie 36g i jest numerem 3 wśród najlepszych słodyczy w Polsce*.

Wygląda na to, że liczba ta może jeszcze wzrosnąć, bowiem 1 lutego rusza loteria „Milion Grześków do wygrania”. To pierwsza tego rodzaju akcja w segmencie wafli impulsowych, z gwarantowaną pulą miliona wafelków do rozdania. Otrzymają je osoby, które w promocyjnych opakowaniach Grześków znajdą hasło „Wygrałeś Grześki kakaowe 36 g”. Gratisowe wafelki będzie można odbierać do 30 kwietnia w specjalnie oznaczonych punktach wydań.

 

Akcja będzie silnie wspierana w mediach (TV, digital, social media) oraz w punktach sprzedaży w kanale tradycyjnym i nowoczesnym za pomocą materiałów POS i dedykowanych standów.

 

Nie czekaj! Otwórz Grześka, bo tam może czekać drugi Grzesiek!

Szczegóły loterii oraz regulamin od 1 lutego br. na stronie: www.grzeski.pl

 

KONTAKT / AUTOR
Agnieszka Rudek
Account Manager
Kolterman Media Communications
510 081 203
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.