Delecta z tytułem Superbrands 2018
Decyzją konsumentów Delecta została wyróżniona tytułem Superbrands 2018 w XII. edycji niezależnego badania marek w Polsce. W projekcie przebadano blisko 2 tysiące marek. Laureatów wskazało ponad 10 tysięcy respondentów.
2017-11-23, 13:22

Delecta otrzymała tytuł Superbrands 2018 w kategorii Żywność do deserów i wypieków. O jego przyznaniu decydował indeks siły marki, wynikający z różnicy między wynikiem polecania i odradzania danej marki przez konsumentów.

Cieszymy się, że Delecta jest postrzegana, jako marka godna polecenia, a co za tym idzie, wiarygodna i ceniona za wysoką jakość. Sygnały płynące bezpośrednio z rynku, wprost od konsumentów, to dla nas cenne źródło wiedzy o zmieniających się potrzebach i oczekiwaniach, na które możemy na bieżąco odpowiadać. – zauważa Monika Rożnowska, Starszy Kierownik Marki Delecta, Bakalland S.A.

Delecta produkty Z Serca natury

Badanie marek na potrzeby tegorocznej edycji projektu w Polsce zrealizował Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia metodą CAWI na grupie blisko 10 tys. respondentów, którzy oceniali ok. 2 tys. brandów. Inicjatorem akcji jest organizacja Superbrands, która od ponad 20. lat analizuje najsilniejsze marki na całym świecie.

KONTAKT / AUTOR
Agnieszka Rudek
Account Manager
Kolterman Media Communications
510 081 203
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.