Kolterman Media Communications
Witamy w biurze prasowym
Nowa kampania reklamowa marki Grześki
1 maja ruszyła kampania reklamowa Grześków, promująca kultowe Grześki kakaowe w czekoladzie i najnowszą propozycję marki - Grześki Gofree. Prowadzona pod hasłem „Lekkości im nie odmówisz”, komunikacja realizowana równolegle w telewizji, Internecie, na nośnikach outdoorowych, w kinach i punktach sprzedaży potrwa do końca czerwca br.
2017-05-08, 10:08
Nowe Galaretki deserowe Delecta – bez żelatyny!
Idealne galaretki powinny mieć intensywny kolor, mocnoowocowy smak i delikatną konsystencję. Takie właśnie są Galaretki deserowe – nowość od marki Delecta. Produkty z dodatkiem karagenu zamiast żelatyny, doskonale wpisują się w trend zdrowej żywności.
2017-04-19, 11:32
Goplana - słodyczy WielkaMOC!
Na wyjątkowy czas Wielkanocy, marka Goplana przygotowała specjalną ofertę słodyczy dla dzieci i dorosłych. Na propozycję składają się wyśmienite pralinki, cukierki oraz czekoladowe figurki.
2017-04-11, 10:16
Wielkanocne pieczenie łączy pokolenia
Zdaniem niemal wszystkich Polaków (88%) pieczenie łączy pokolenia*. Szczególnie widoczne i doświadczalne jest to w okresie Wielkanocy.
2017-04-11, 09:11
Świętuj Dzień Marchewki razem z Delectą
Każde święto - nawet to nietypowe - jest doskonałą okazją do przygotowania wyjątkowego wypieku. W Dniu Czekolady (12 kwietnia) warto sięgnąć po sprawdzony przepis na brownie, na Światowy Dzień Jabłka (28 września) można stworzyć szarlotkę pachnącą cynamonem. A co zrobić na… Dzień Marchewki, który obchodzony jest 5 kwietnia? Z pomocą przychodzi marka Delecta.
2017-04-05, 14:37
Obudź w dziecku pasję… do pieczenia
Dzieci mają w sobie naturalną chęć uczenia się i poznawania świata. Pasje i zainteresowania małych odkrywców, wspierane przez rodziców w odpowiedni sposób, mogą nawet wpływać na ich przyszłość zawodową. Jak obudzić i odpowiednio wzmacniać zapał dziecka, na przykład do pieczenia?
2017-03-31, 12:05
Komunijna oferta słodyczy marki Solidarność
Marka Solidarność z okazji zbliżających się uroczystości pierwszokomunijnych przygotowała specjalną kolekcję bombonierek w pięknej oprawie graficznej. Elegancko zapakowane czekoladowe słodkości będą mile widzianym upominkiem. Produkty będą dostępne w sprzedaży od marca br.
2017-03-22, 13:10
Wiosenne wypieki – Ptysie kawowe
Mimo że pogoda za oknem daleka jest od wymarzonej, już sama myśl o nadejściu upragnionej wiosny napawa optymizmem i chęcią do kulinarnych eksperymentów.
2017-03-21, 14:51
Babeczki dla Babeczki – Delecta
Dla zdecydowanej większości Polaków (86%) pieczenie jest sposobem na wyrażanie uczuć*. O słodkie wypieki warto pokusić się także na szczególne okazje, na przykład Dzień Kobiet.
2017-03-07, 14:42
Egzotyczne i leśne Galaretki od marki Delecta
Słodkie i pełne aromatu owoców galaretki stanowią doskonały deser dla dzieci i dla dorosłych. Dla miłośników tych intensywnie kolorowych przysmaków marka Delecta przygotowała dwie nowości: Galaretkę o smaku owoców lasu pełną malin, jeżyn i jagód oraz Galaretkę o smaku owoców egzotycznych: ananasa, melona i mango.
2017-02-21, 12:06
Słodkie wyznanie miłości – Sernik Walentynkowy
Istnieje wiele sposobów na wyznanie miłości w Dniu Zakochanych. Najpyszniejszym i najsłodszym z nich jest własnoręcznie przygotowany Sernik Walentynkowy. Czekoladowo-ciasteczkowy spód, puszysta warstwa masy serowej i czerwone serduszka są kwintesencją walentynkowego podarunku dla bliskiej osoby ot tak… prosto z serca.
2017-02-14, 10:18
Przekąski na stok. Co zabrać do plecaka?
Całodniowe zimowe szaleństwo na nartach lub snowboardzie jest źródłem wielu niesamowitych przeżyć. Przy wzmożonym wysiłku w niskich temperaturach warto pamiętać o dostarczeniu organizmowi zdrowych, a także rozgrzewających przekąsek.
2017-02-02, 11:36
RAPORT: Polacy kochają piec ciasta!
W 75% polskich gospodarstwach piecze się ciasta co najmniej raz w miesiącu. Zdaniem zdecydowanej większości badanych (89%) pieczenie wprowadza w domu rodzinną atmosferę, łączy pokolenia (dla 88%), a według 86% respondentów domowym ciastem można wyrażać uczucia – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie marki Delecta.
2017-01-27, 15:18
Grześki i Familijne na podium plebiscytu Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów 2017
Produkty Grupy Colian po raz kolejny zostały nagrodzone w konkursie Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów. Najnowsze propozycje marek Grześki i Familijne zdobyły brązowe medale w tegorocznej edycji plebiscytu. Prestiżowe wyróżnienia wręczono 19 stycznia w hotelu Bristol w Warszawie podczas uroczystej gali.
2017-01-26, 10:40
Pudding czekoladowy dla Babci i Dziadka
Pudding czekoladowy ze słodkim kajmakiem i chrupiącą posypką z prażonych orzechów arachidowych to doskonały deser zarówno na co dzień, jak i na wyjątkowe okazje jakimi są Dzień Babci i Dzień Dziadka.
2017-01-20, 14:50
Słodki podwieczorek dla Babci i Dziadka
Dzień Babci i Dziadka to doskonała okazja, aby wyrazić im swoją miłość i wdzięczność. Doskonałym pomysłem na uczczenie tego wyjątkowego czasu w szczególny sposób jest wspólny podwieczorek przygotowany ot tak… prosto z serca.
2017-01-18, 12:36
Owocowy kubek… ot tak… prosto z serca – startuje kampania reklamowa
Wraz z początkiem tygodnia ruszyła kampania reklamowa promująca jednoporcjowe kisiele Owocowy kubek marki Delecta. Komunikacja prowadzona równolegle w telewizji, Internecie i w punktach sprzedaży potrwa do 5 marca br.
2017-01-10, 14:34
Świąteczna atmosfera z „Plecionymi pierniczkami”
Nieodzownym elementem świąt Bożego Narodzenia jest rozchodzący się po domu zapach korzennych przypraw podczas rodzinnego przygotowywania słodkich pierniczków.
2016-12-21, 12:23
Polacy wydadzą więcej na prezenty świąteczne niż w ubiegłym roku
Zwyczaj obdarowywania prezentami pod choinkę bliskich i przyjaciół jest w Polsce silnie kultywowany. Prezenty świąteczne lubi kupować większość Polaków (77 proc.). Pod świąteczne drzewka trafią przede wszystkim zabawki dla dzieci, perfumy i kosmetyki. Ponad połowa Polaków na upominki planuje w tym roku wydać ponad 300 zł - pokazują wyniki badania opinii, przeprowadzonego na zlecenie Fundacji na rzecz reputacji marki „Premium Brand” przez agencję badawczą Maison&Partners na panelu Ariadna.
2016-12-14, 13:53
Radość dekorowania z Decoradą Kolorowe mini piegi Delecta
Ozdabianie wypieków może stanowić nie lada wyzwanie, ale również pozwala uwolnić duszę artysty drzemiącą w każdym wielbicielu pieczenia. Z pomocą przychodzi marka Delecta i linia posypek Decorada. Do kreatywnego ozdabiania świątecznych i karnawałowych słodkości doskonale sprawdzi się pozbawiona konserwantów i sztucznych barwników nowość – Decorada Kolorowe mini piegi.
2016-12-14, 13:02
Świąteczne prezenty ot tak… prosto z serca
Najlepsze świąteczne prezenty pozostające w pamięci na lata, to takie, których nie można kupić. Własnoręcznie przygotowane słodkie upominki poza wyjątkowym smakiem, kryją w sobie także zaangażowanie i poświęcenie, czyli „coś” czego nie uda się znaleźć w żadnej innej niespodziance. W przygotowaniu wyjątkowych prezentów pomoże marka Delecta!
2016-12-12, 12:42
Przepis na niezapomniane Święta w kampanii marki Delecta
Ruszyła kampania promująca Pierniczki korzenny smak oraz posypki do dekoracji wypieków z linii Decorada marki Delecta. Komunikacja w telewizji i działania w punktach sprzedaży potrwają do 25 grudnia br.
2016-12-06, 10:50
Aromatyczny, waniliowy, pyszny… Nowy krem tortowy Delecta!
Kremy tortowe do przekładania i dekoracji wypieków w szybki sposób przemienią każdy biszkopt, bezę czy kruche ciasto w dostojny i elegancki deser na specjalną okazję. Dzięki nowemu Kremowi tortowemu o smaku waniliowym Delecta domowe ciasta i desery zamienią się w prawdziwe dzieła sztuki ot tak… prosto z serca!
2016-11-30, 12:28
Benefity w firmie. Który model wybrać, by… zyskać?
Systemy benefitowe w Polsce z roku na rok zyskują coraz większe grono odbiorców. Obecnie nie tylko międzynarodowe korporacje, lecz także małe i średnie przedsiębiorstwa doceniają motywacyjną rolę świadczeń w rozwoju firmy. Na rynku istnieje wiele modeli pozapłacowego doceniania kadry, ale który z nich warto wybrać, by odnieść realne korzyści?
2016-11-29, 10:25
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies