Kolterman Media Communications
Witamy w biurze prasowym
Hybrid Flex 5 - najlepsza maszynka do golenia w historii BIC®
Dzięki niej każdy użytkownik zostanie mistrzem golenia! To zasługa 5 tytanowych ruchomych ostrzy wyprodukowanych dzięki zastosowaniu nanotechnologii, oraz dodatkowego ostrza do precyzyjnego modelowania linii zarostu czy golenia trudno dostępnych miejsc.
2022-03-07, 15:34
Ekologiczne opakowania BIC – zobowiązanie na 100%
Do 2025 roku 100% opakowań produktów BIC będzie nadawało się do ponownego użycia, recyklingu lub kompostowania. To jedno z ekologicznych zobowiązań, podjętych i wdrażanych przez firmę w zakładach produkcyjnych na całym świecie.
BIC
2022-03-01, 09:21
Samodzielne dzieci mają łatwiej
Maluchy, które są w miarę „samoobsługowe”, łatwiej adaptują się w przedszkolu i bez problemów wdrażają w szkolne obowiązki. W jaki sposób nauczyć je samodzielności i przygotować do nauki pisania dowiemy się z artykułu dostępnego na bezpłatnej platformie dla nauczycieli zmalujmyrazem.pl.
2022-02-25, 09:47
Czy antykolorowanki mają zniechęcić do kolorowania?
Wręcz przeciwnie! Wyjaśnia to artykuł „Antykolorowanki” dostępny na zmalujmyrazem.pl - platformie dla nauczycieli przedszkolnych i wczesnoszkolnych. Wymyślono je ponad 40 lat temu, aby rozwijać kreatywność, której kolorowanki – przez to, że z góry narzucają temat i formę – nie stymulują tak mocno jak obrazek, który trzeba „dokończyć”. Antykolorowanka jest właśnie „rysunkiem do dokończenia”, który można także kolorować dowolną techniką.
BIC
2022-01-24, 09:41
Gwiazda każdej imprezy – Oranżada Hellena Party!
Marka Oranżada Hellena na sylwestra i karnawał ma dla swoich najmłodszych fanów autentycznie najlepszą propozycję – wystrzałową Oranżadę Hellena Party o niepowtarzalnym landrynkowym smaku w szklanej butelce 0,75 l i udoskonalonej recepturze.
Hellena
2021-12-23, 09:59
Bazgranie po ścianie – wstęp do nauki pisania
Do takiej zabawy w przedszkolu i domu zachęca Elwira Jeunehomme – ekspertka, doradczyni metodyczna w zakresie wychowania przedszkolnego w Warszawskim Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń (WCIES), autorka artykułu „Od bazgrania do pisania”, który można przeczytać na platformie dla nauczycieli zmalujmyrazem.pl.
BIC
2021-12-22, 14:15
Marynować czy nie? Oto jest pytanie… na które marka Appetita i Ewa Wachowicz odpowiadają: TAK!
Marynowane składniki są po prostu smaczniejsze, zachowują także soczystość i nabierają bogatego, apetycznego aromatu. Jak przygotować najlepszą marynatę do mięs, ryb i warzyw, podpowie marka Appetita, od lat inspirująca Polaków do gotowania stylowo i jedzenia smacznie, oraz jej ambasadorka, Ewa Wachowicz.
Appetita
2021-12-22, 12:51
T-shirty inspirowane Śliwką – kolekcja MEDICINE x Design by Śliwka Nałęczowska już w sprzedaży
Autorska linia T-shirtów z pracami laureatów konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2021 jest już dostępna. Koszulki z limitowanej kolekcji można kupić w salonach sieci Medicine w całej Polsce od początku grudnia br. do wyczerpania zapasów.
Colian
2021-12-21, 14:35
Zmalujmy Razem – zadebiutowała nowa bezpłatna platforma dla nauczycieli przedszkolnych i wczesnoszkolnych
Nauczyciele przedszkolni i wczesnoszkolni zyskali nową platformę stanowiącą skarbnicę wiedzy i kreatywnych materiałów dydaktycznych do pracy z dziećmi w wieku 3-9 lat. Zmalujmy Razem zawiera materiały spójne z podstawą programową, a dostęp do treści jest bezpłatny. Strona powstała pod patronatem marki BIC® Kids.
BIC
2021-12-17, 11:22
Wafle Familijne Gofrowe BLACKcoco - kosmiczny debiut na Black Friday!
W 100% czarny wafelek z mocno kokosowym kremem to edycja limitowana, która debiutuje w rodzinie wafli Familijne dokładnie w Black Friday! Nowe, kosmicznie odlotowe Familijne Gofrowe BLACKcoco z edycji limitowanej mają potencjał do błyskawicznego opuszczania opakowania. Dlatego mus je schrupać… zanim znikną!
Colian
2021-11-26, 09:21
Polskie słodycze na polskie święta
Słodycze od polskich marek z ponad 100 letnią tradycją to idealny wybór na święta. Aniołki z marcepanem od Goplany, Śliwka Nałęczowska z nutką cynamonu, lampiony z pralinami Solidarności czy piernikowe Jeżyki przywołają świąteczną magię, jaką pamiętamy z czasów, gdy jeszcze wierzyliśmy w świętego Mikołaja…
Colian
2021-11-24, 10:40
Piernikowe Wafle Familijne – limitowana nowość na święta
Duża rodzinna paczka nowych wafli Familijne z kremem o smaku piernikowym to przekąska w sam raz na świąteczne dni. Idealna do chrupania podczas przygotowań czy rodzinnych spotkań w gronie najbliższych. Piernikowe Familijne są dostępne w ofercie limitowanej od połowy listopada aż do świąt – mus je schrupać… zanim znikną!
Colian
2021-11-24, 10:22
„Polskie słodycze na polskie święta” w przebojowej kampanii telewizyjnej Colian
Wystartowała świąteczna kampania reklamowa słodkich marek Colian, realizowana pod hasłem „Polskie słodycze na polskie święta”. Nowy spot bazuje na adaptacji przeboju zespołu Skaldowie i po raz pierwszy w historii firmy komunikuje pięć marek: Goplana, Familijne, Śliwka Nałęczowska, Grześki i Jeżyki. Emisje zaplanowano od połowy listopada br. do Bożego Narodzenia w kluczowych stacjach telewizyjnych.
Colian
2021-11-19, 12:12
Rysowanie, czyli nauka bez lekcji. Jak zachęcać Małego Artystę i doceniać jego dzieła?
Rysowanie należy do najbardziej rozwijających zajęć, które – choć wiele uczy – w ogóle z nauką się nie kojarzy. Dlatego jest dla dzieci takie przyjemne i bardzo przez nie lubiane. Firma BIC® wierzy, że każde dziecko jest Małym Artystą, a każdy jego rysunek małym dziełem sztuki. Z tego powodu, w nowej kampanii chce głośno mówić rodzicom i dzieciom o tym, że rysowanie to fantastyczna aktywność, przynosząca mnóstwo korzyści już od najmłodszych lat.
BIC
2021-07-28, 13:42
Wystartowała ogólnopolska kampania BIC Kids Dla Twojego Małego Artysty!
Każde dziecko jest Małym Artystą, a każdy jego rysunek małym dziełem sztuki – to założenie tegorocznej komunikacji marki BIC Kids w okresie powrotu do szkoły. W ogólnopolskiej kampanii pod hasłem „Dla Twojego Małego Artysty!”, która potrwa od połowy lipca do września br., marka koncentruje się na przekazie, że rysowanie jest fantastyczną aktywnością, która przynosi dzieciom i rodzicom mnóstwo korzyści.
2021-07-21, 11:10
Gdzie szukać kasy? W loterii „Mus je schrupać i wygrać” marki Familijne!
Wystartowała wakacyjna loteria marki Familjne pod hasłem „Mus je schrupać i wygrać”. Codziennie, do końca sierpnia, konsumenci mają szansę na wygraną pieniężną oraz upominki produktowe. Akcja jest szeroko wspierana w mediach oraz punktach sprzedaży, w ramach nowej platfomy komunikacji „Mus je schrupać… zanim znikną!”.
Colian
2021-07-08, 11:50
Grześki wychodzą na miasto… w „grzesznej” kampanii outdoorowej
Latem marka Grześki stawia na silną kampanię outdoorową, realizowaną w ramach nowej platformy komunikacyjnej „Każdy ma swoje Grześki”. W czerwcu w wybranych miastach pojawiły się niestandardowe „grzeszne” murale. W Warszawie podczas pokazu multimedialnego marka odkryła grzeszki „twoich znajomych”. Już wkrótce Grześki będą towarzyszyć Polakom także w czasie podróży na wakacje.
Grześki
2021-06-28, 11:08
Produkty Colian ze znakiem Przekreślonego Kłosa
Colian - polski producent słodyczy, przypraw, napojów i lodów dołączył do grona firm, mogących posługiwać się licencjonowanym symbolem Przekreślonego Kłosa.
Colian
2021-06-18, 08:47
Gdzie te wafelki? Familijne z nową komunikacją na outdoorze
Marka Familijne kontynuuje wątek rodzinnego poszukiwania wafelków w ramach kolejnej odsłony nowej platformy komunikacyjnej pod hasłem „Mus je schrupać… zanim znikną!”. Tym razem akcja przenosi się z domowego zacisza, znanego ze spotów telewizyjnych, w realną przestrzeń największych polskich miast. Gdzie te wafelki? Na citylightach i billboardach!
Colian
2021-06-09, 08:52
Znamy laureatów konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2021!
Konkurs Design by Śliwka Nałęczowska twórczo pobudza środowisko artystyczne. Do IV edycji akcji, promującej i odkrywającego talenty z dziedziny szeroko pojętej grafiki i designu, zgłoszono niemal 2400 prac. Jury wyłoniło 12 najlepszych prac inspirowanych hasłem „Śliwka Nałęczowska – sztuka łączenia”. 
2021-06-02, 14:23
Rusza kampania autentycznie wystrzałowej Oranżady Strzelającej Hellena
Oranżada Hellena reklamuje swoją kolejną wystrzałową propozycję. Do promocji Oranżady Strzelającej Hellena zaangażowano nastoletniego twórcę internetowego Miłosza Mazura.  Kampania w telewizji, social mediach, prasie i placówkach handlowych będzie realizowana do 27 czerwca br.
2021-05-26, 11:47
Mama to jest bohaterka, chętnie schrupie dziś wafelka czyli Dzień Matki z marką Familijne
Mama, mamusia, mamunia… W erze znikających wafelków to właśnie ona jest największą bohaterką i zawsze wie, gdzie można je znaleźć. 26 maja obchodzimy w Polsce Dzień Matki. To doskonała okazja, aby pokazać mamie, że to, co robi na co dzień jest zauważane i doceniane.
2021-05-26, 09:32
Imprezowy konkurs: #Letnie Party! z Oranżadą Hellena Party
Oranżada Hellena organizuje #Letnie Party! z gwiazdą każdej imprezy w roli głównej. Osoby biorące udział w konkursie marki mogą liczyć na doborowe towarzystwo Oranżady Hellena Party, a także na oranżadowe nagrody i wyjątkowe spotkanie z Viki Gabor. Akcja na Instagramie będzie realizowana w czerwcu br.
Hellena
2021-05-24, 13:42
Na słodko, czy na wytrawnie? Omlety śniadaniowe z Appetitą
Omlet jest sprawdzonym patentem na pyszne, zdrowe i bardzo sycące śniadanie. Choć z pozoru to tylko roztrzepane i usmażone jaja – nic bardziej mylnego! W tym prostym posiłku zaklęte jest bogactwo możliwości. Appetita przedstawia garść przepisów na różne warianty tego dania.

 
Appetita
2021-05-20, 11:54
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.