Kolejny „Milion Grześków do wygrania” w loterii
Okrągły milion wafli Grześki jest do wygrania w loterii konsumenckiej marki, która startuje 1 maja i potrawa do końca czerwca br. Akcja oparta na mechanizmie instant win w ubiegłych latach cieszyła się ogromną popularnością wśród uczestników i przyniosła znaczące wzrosty sprzedaży. W tym roku promocja zostanie zrealizowana już po raz trzeci.
2021-05-04, 15:00

Grześki to silna polska marka z długoletnią tradycją i jedne z najchętniej kupowanych wafli impulsowych w Polsce. Do tej pory w puli do wygrania w loteriach marki były już trzy miliony gratisowych wafli Grześki! Kolejny milion czeka na zwycięzców w tym roku.

Zasady akcji są proste. Każdy konsument, który w promocyjnym opakowaniu wafli Grześki kakaowe w czekoladzie 36 g znajdzie hasło „Wygrałeś Grześki kakaowe 36 g” otrzyma taki sam produkt gratis. Wygrane wafle zwycięzcy będą mogli odbierać na bieżąco aż do końca lipca br.

Promocja będzie szeroko komunikowana w mediach oraz punktach sprzedaży w całej Polsce. Szczegóły loterii oraz regulamin akcji są dostępne od 1 maja br. na stronie: www.grzeski.pl.

Organizatorem akcji jest agencja G3 Group. Media do kampanii reklamowej zakupił dom mediowy Initiative Media. Wsparcie PR zapewnia Kolterman Media Communications.

 

Producent: Colian Sp. z o.o.

Marka: Grześki

Produkt: Grześki kakaowe w czekoladzie 36 g, 

Cena regularna: ok. 1,19 zł

Producent: Colian Sp. z o.o.

www.grzeski.pl

KONTAKT / AUTOR
Agnieszka Rudek
Account Manager
Kolterman Media Communications
510 081 203
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.