Marka BIC Kids powstała z myślą o wspieraniu rozwoju i kreatywności dzieci. Oferuje m.in. kredki ołówkowe, kredki świecowe, pastele olejne i flamastry, które zostały zaprojektowane przez zespół ekspertów w dziedzinie psychomotoryki i ergonomii tak, by wspomagać sprawność małych rączek i ułatwiać naukę pisania. Dzięki produktom BIC Kids każdy Mały Artysta może rozwijać się podczas zabawy i swobodnego rysowania.
Przekaz kampanii „Dla Twojego Małego Artysty!” podkreśla fakt, że należy doceniać i wspierać każde dziecko w jego rozwoju i twórczym działaniu. Inspirując i stawiając pytania, marka zachęca do refleksji i pobudza do kreatywnej aktywności. Przekonanie, że w każdym dziecku tkwi potencjał Małego Artysty, który odpowiednio wspierany, może stać się źródłem niesamowitej satysfakcji zarówno dla maluchów, jak i ich rodziców – to kluczowy przekaz zaplanowanych działań.
Komunikacja obejmie kampanie digitalową i influencerską, wsparcie PR oraz aktywacje w punktach sprzedaży. Jej celem jest wzmocnienie świadomości marki BIC Kids wśród rodziców dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym.
W ramach kampanii digitalowej marka będzie obecna m.in. w mediach społecznościowych, na YouTubie, Instagramie i platformach VOD. Do akcji zaproszono także influencerów. Komunikację wzmocnią działania PR oraz dedykowane materiały POS, w tym spektakularne ekspozycje (galerie sztuki, bramy), w punktach sprzedaży. Na potrzeby aktywacji w dużych sieciach handlowych, w sieciach lokalnych i sklepach papierniczych w całej Polsce, przygotowano gadżet – ramkę magnetyczną, w którą można oprawić pracę Małego Artysty. Ramki będą dostępne przy zakupie produktów o określonej wartości.
Kreacje i filmy na potrzeby kampanii digitalowej przygotowały agencje Helikopter i Columbit, media zakupił dom mediowy OMD. Działania PR realizuje Kolterman Media Communications.